اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهرستان قائمشهر\

اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهرستان قائمشهر

  • کد خبر: 2111103322
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1402 - 14:01

کمیته امداد قائمشهر در سه ماه نخست سال جاری ۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در قائمشهر اهدا کرد.

 

 به گزارش استناد نیوز از قائمشهر، جمال یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر گفت:درسه ماهه نخست امسال تعداد ۱۲سری جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.
وی ادامه داد: همچنین به تعداد ۲ نفر از دامادهایی که خانواده آنها تحت حمایت این نهاد بودند به هر نفر ۱۵میلیون تومان هدیه ازدواج تقدیم کردیم.
یعقوبی افزود : در راستای حمایت از زوج‌های جوان پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباس شویی به نوعروسان اهداء شد.
یعقوبی یادآور شد: همچنین به مناسبت دهه امامت و ولایت در مصلی نماز جمعه ۱۲۲ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولر،بخاری، جاروبرقی، آبگرمکن و ماشین لباسشویی به همت کمیته امداد و خیرین در روز عیدغدیر بین نیازمندان توزیع شد.
رئیس کمیته امداد قائمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه کمیته امداد نهاد انقلابی با رویکرد فرهنگی و خانواده است در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به همت خیرین نیکوکار و کمیته امداد این شهرستان ،کلیه مددجویانی که از امداد درخواست جهیزیه داشتند خدمت آنها‌ جهیزیه تقدیم شد و در طول سال جاری نیز بلافاصله پس ازتشکیل پرونده، جهیزیه زوجهای جوان تقدیم آنها خواهد شد .
یعقوبی خاطر نشان کرد :در سال گذشته نیز با هدف کمک و تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به ۱۱۱ زوج نیازمند شهرستان جهیزیه تقدیم شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار