افزایش قیمت نان در مازندران شایعه است\
  • استاندار مازندران؛

افزایش قیمت نان در مازندران شایعه است

  • کد خبر: 2111103339
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1402 - 08:02

استاندار مازندران با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان شایعه است، گفت: مردم به شایعه افزایش قیمت نان همانندشایعات دیگری که این روزها در فضای مجازی با اهداف مشخص پخش می شود توجه نکنند. ‎

به گزارش استناد نیوز ، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شایعه افزایش قیمت نان، اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی وضعیت آرد و نان در سطح ملی یکی از بزرگترین اقداماتی است که دولت سیزدهم انجام داد و با هوشمند سازی مدیریت نان، صرفه جویی قابل توجهی در موضوع آرد و نان انجام شد.

وی با اشاره به اقدام دولت برای استاندارد سازی قیمت نان، افزود: برای اینکه وضعیت نان در کشور در شرایط مطلوبی باشد دولت 40 درصد یارانه در اختیار خبازان و کسانی که در تولید نان نقش دارند، قرار داد و بر این اساس در حال حاضر به هیچ عنوان افزایش قیمت نان نداریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر درصدد کیفی سازی نان هستیم، تصریح کرد: به جهت کمیت نان اقدامات خوبی انجام و صرفه جویی قابل توجهی در توزیع آرد انجام شد، مدیریت توزیع آرد در شهرستان ها در اختیار فرمانداران قرار گرفت که ما در استان مازندران هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آرد نداریم.

وی با اشاره به اینکه توزیع آرد برای دولت مهم است، گفت: در مدیریت هوشمند بنا براین است شرایطی ایجاد کنیم تا بی توجهی به توزیع آرد نشود، در گذشته تخلفاتی صورت گرفته و نگاه بر این است با مدیریت هوشمند مدیریت خوبی بر توزیع آرد داشته باشیم.

استاندار مازندران افرود: مردم این روزها به شایعات افرایش قیمت نان همانند شایعات دیگری که با اهداف مشخص در شبکه های مجازی پخش می شود توجه نکنند، هیچ گونه افزایش قیمت نان در مازندران نداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار