مطالبات مطرح شده در سفر استاندار پیگیری شود\
  • رئیس شورای روستای ریکنده قائمشهر؛

مطالبات مطرح شده در سفر استاندار پیگیری شود

  • کد خبر: 2111103343
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1402 - 13:56

بهرام واگذاری رئیس شورای روستای ریکنده در سفر استاندار مازندران به قائمشهر ضمن بیان مطالبات برای حل مشکلات روستا از استاندار خواستار پیگیری موضوعات و مطالبات شد 

به گزارش استنادنیوز از قائمشهر، بهرام واگذاری رئیس شورای روستای ریکنده قائمشهر در سفر استاندار مازندران به این شهرستان و بازدید از دهستان کوهساران در جایگاه مطالبه‌گری از نماینده عالی دولت، بحث اشتغال را از مباحث اصلی برشمرد و گفت: اگرچه با توجه به کمبود بودجه فضای برای سکونت جوانان در روستاها فراهم نمی‌شود اما منطقه ما توریست‌پذیر است و می‌توان به قطب گردشگری استان تبدیل و اشتغال برای جوانان فراهم شود. 

واگذاری تولید نیشکر در روستا را فرصتی برای توسعه اشتغال برشمرد و اظهار داشت: با نگاهی ویژه به تولید نیشکر می‌توان در بحث اشتغال فرصت‌هایی را ایجاد کرد.

رئیس شورای روستای ریکنده کمبود آب در آینده را از مشکلات روستاها دانسته و گفت: یکی از مشکلات بحث سردهنه روستاهاست؛ در هر روستایی بحث شالیزاری و مشکل آب وجود دارد می‌توان در سردهنه هر روستا با ایجاد سد خاکی و جمع‌آوری آب‌های سطحی مشکل کمبود آب در آینده را حل کرد. 

واگذاری درمورد کاهش جمعیت روستا نسبت به دهه ۶۰، یادآور شد: جمعیت روستا نسبت به دهه ۶۰ کاهش چشمگیری داشته است و دلیل اصلی آن بحث بافت روستا بوده که منجر به مهاجرت جوانان به شهر شده است. 

رئیس شورای روستای ریکنده قائمشهر رسیدگی به وضعیت راه روستایی را از دیگر مطالبات عنوان کرد و افزود: ناایمن بودن راه روستایی منجر به تصادفات در مسیر می‌شود و مشکلاتی را بوجود آورده است. 

واگذاری ضمن قدردانی از مدیر عامل آبفا مازندران، گفت: لوله‌کشی‌ها انجام و لوله‌کشی آب شرب روستای ریکنده به روز رسانی شده است. 

وی در پایان با بیان اینکه شورا و دهیار خادم مردم هستند خواستار پیگیری مطالبات شد. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار