۲۸۰پروژه هفته دولت در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی می شود\

۲۸۰پروژه هفته دولت در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111103357
  • چاپ
  • انتشار: 28 مرداد 1402 - 15:35

فرماندار شهرستان ساری ، گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۸۰پروژه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۳۰ پروژه افتتاحی شامل ۹۴ پروژه شهری به ارزش ۱۸۷ میلیارد تومان، ۱۲۸ پروژه روستایی به ارزش ۳۷۰ میلیاردتومان و ۸ پروژه در شهرک صنعتی به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان می باشد افزود: غده های ناکارآمدی، سهل انگاری و اهمال کاری را جراحی میکنیم و بر سر منافع مردم با احدی تعارف نخواهیم کرد.
فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه مشی ما در شهرستان ساری تلاش در جهت مردمی سازی امور و نهضت خدمت رسانی بی منت است گفت: در هفته دولت سال جاری ۵۰ پروژه کلنگ زنی به ارزش ۵۳۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۳۳ پروژه شهری به ارزش ۵۰۳ میلیارد تومان و ۴۱۸ میلیون تومان و ۱۷ پروژه روستایی به ارزش ۲۹ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان می باشد.
وی در پایان اظهار کرد: از مجموع پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی مجموعاً ۱۹ پروژه به ارزش ۴۶۷ میلیاردتومان با اشتغال زایی بالغ بر ۳۵۰ نفر با ماهیت اقتصادی، تولید و صنعتی می باشد‌.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار