یک طرح تعاونی در قائمشهر به بهره برداری می رسد/ تجلیل از هفت تعاونی برتر\
  • به مناسبت هفته تعاون؛

یک طرح تعاونی در قائمشهر به بهره برداری می رسد/ تجلیل از هفت تعاونی برتر

  • کد خبر: 2111103362
  • چاپ
  • انتشار: 30 مرداد 1402 - 08:26

رئیس اداره تعاون،  کار و رفاه اجتماعی شهرستان های قاتمشهر و سیمرغ با تشریح برنامه های هفته تعاون از افتتاح طرح دهکده زیبای قائم در روستای اسکندرکلا قائمشهر خبر داد.

 

امید روشن روز دوشنبه در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه هفته تعاون امسال با شعار" حکم رانی تعاون حکم رانی مردم" نامگذاری شده است، افزود : دیدار با امام جمعه  شهرستان های قائمشهر و سیمرغ، غبارروبی گلزار شهدا، حضور تعاون گران در مصلی جمعه شهرستان های سیمرغ و قائمشهر، نشست کارگروه استانی تعاونی دانش بنیان فجرقائمشهر، و غیره از مهم ترین برنامه های این هفته است.

وی با اعلام اینکه به مناسبت هفته تعاون حضور ۱۵ شرکت تعاونی فعال و تجلیل از پنج تعاونی برتر در فرمانداری قائمشهر را خواهیم داشت، گفت: همچنین در این هفته ۲ تعاونی برتر در شهرستان سيمرغ تجلیل خواهند شد.

رئیس اداره تعاون و کار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت هفته تعاون طرح دهکده زیبای قائم ( تولید و بسته بندی میوه خشک) افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: این واحد با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

روشن اشتغال ایجاد شده در این طرح را ۳ نفر اعلام کرد.

وی دیگر برنامه ای که در هفته تعاون برگزار خواهد شد را بازدید از چند شرکت تعاونی اعم از مهد گوشت قائم، لوازم خودرو و خدمات تعمیراتی پارسیان طبرستان، آزمایشگاه شفا سلامت قائم،  تعاونی تولیدی ورق کارتن پرند و غیره اعلام کرد.

رئیس اداره تعاون و کار شهرستان قائمشهر در ادامه با اعلام اینکه در این شهرستان ۹۵۰ تعاونی داریم ، افزود: ۴۵۰ تعاونی از مجموع ۹۵۰ تعاونی ثبت شده در این شهرستان غیرفعال و راکد است.

روشن بیان کرد: درصدد هستیم تا امسال با برگزاری جلسات مشترک و مساعدتهای لازم نسبت به فعال سازی تعدادی از این واحدها اقدام کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

رئیس اداره کار شهرستان قائمشهر در پایان در خصوص تسهیلات ارائه شده به تعاونی های این شهرستان، گفت: امسال به دو تعاونی بیش از ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعلق گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار