۱۰۳ طرح عمرانی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود\
  • به مناسبت هفته دولت؛

۱۰۳ طرح عمرانی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111103378
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1402 - 12:12

فرماندار شهرستان قائمشهر،  گفت : به مناسبت هفته دولت ۱۰۳ پروژه با اعتباری بیش از یکهزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود. 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز پنج شنبه به مناسبت هفته دولت و در دیدار با امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت این هفته ۹۱ پروژه با اعتباری بیش از یکهزار و ۵۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، افزود : این طرح ها شامل بهداشت. برق ، طرح هادی ، طرح های عمرانی شهرداری ها، کشاورزی و غیره است که افتتاح و به بهره برداری می رسد .

وی با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی هشت طرح آغاز می شود این طرح ها را شامل آبرسانی ، بهداشت و آموزشی اعلام کرد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی است تا مدیران عملکرد دولت را به سمع و بصر مردم برسانند، افزود : مردم باید در جریان اقداماتی که در سطح ادارات صورت می گیرد قرار بگیرند چون دشمن به دنبال این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

مولایی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی رازی قائمشهر با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی هم در این هفته به بهره برداری می رسد. 

وی با اشاره به اینکه پل های روگذر سوخته کلا و قادیکلای بزرگ جز پروژه های برزمین مانده این شهرستان بود که با تلاش شبانه روزی هم اکنون ساخت این طرح ها سرعت گرفت ، افزود : تمام تلاشمان را به کار گیری میکنیم تا پل روگذر سوخته کلا تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان قائمشهر در پایان از برپایی ۳ موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت : تاکنون حدود ۲۰ میلیارد تومان توسط مردم و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری ها جمع آوری شده است .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه به انتخابات اسفندماه اشاره ای کرد و گفت : باتوجه به پیش رو بودن انتخابات از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهم تا در برخورد با ارباب رجوع سعه صدر داشته باشند.

 آیت الله علی معلمی بیان کرد  حتی اگر خواسته های ارباب رجوع خلاف مقررات باشد مدیران دستگاه های اجرایی با پاسخگویی مناسب به آنان می توانند آنها را قانع کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در این جلسه هفته دولت را بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین اعلام کرد و گفت: روسای ادارات در این هفته می توانند با نصب بنر، حضور در محلات و مساجد عملکردهای خود را به سمع و بصر مردم برسانند .

سرهنگ محمدباقر قزلباش در پایان با اشاره به اینکه توطئه های دشمن با وحدت از بین می رود ، گفت : روسای ادارات بدانند خودمحافظتی بهترین راه برای حفاظت از خود و مجموعه ادارات است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار