کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در قائمشهر افتتاح شد\
  • به مناسبت هفته دولت؛

کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103381
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1402 - 22:39

کارخانه کیمیا دانه ممتاز طبرستان واحد تولید خوراک دام، طیور و آبزیان روز پنج شنبه و به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار مازندران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، کمال علیپور نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار قائمشهر و معاونین فرمانداری،  مدیر کل صمت مازندران، رئیس صمت قائمشهر، مسئولین استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی رستم کلا قائمشهر افتتاح شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، مدیر عامل شرکت کیمیا دانه طبرستان در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه در سال 99 و به اتفاق برادرم محسن اصغری نسبت به جواز کسب این کارخانه اقدام کرده ایم، افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت چهار هزار و 110 متر مربع و با اعتباری حدود 50 میلیارد تومان که از این مبلغ 90 درصد آورد شخصی و مابقی مشارکت بانک ملی بوده است، افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

رضا اصغری با اعلام اینکه ظرفیت تولید این شرکت به میزان 250 تن در روز پیش بینی شده بود اما به دلیل مشکل تهیه در تامین مواد اولیه به تولید 100 تن در روز رسیده است، گفت: امیدواریم با همکاری بانک ها و بهتر شدن شرایط تهیه مواد اولیه بتوانیم نسبت به ارتقاء ظرفیت تولید و  جذب اشتغال بیشتر هم اقدام کنیم.

کارخانه

وی در خصوص اشتغال ایجاد شده در این شرکت، گفت: در حال حاضر در این مجموعه 28 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر هم به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

مدیر عامل شرکت کیمیا دانه طبرستان با بیان اینکه در این کارخانه پنج نوع محصول تولید می شود، افزود: این کارخانه کاملا اتوماسیون است و محصولات این شرکت ابتدا آزمایش و بعد در کارخانه به کارگیری می شود.

اصغری در پایان با اشاره به اینکه امروز با راه اندازی این شرکت و با سرمایه گذاری حدود 50 میلیارد تومان رسالت خود را به درستی انجام داده ایم، گفت: انتظار داریم تا برای دریافت تسهیلات بانکها با ما همکاری کنند تا بتوانیم تولید را افزایش و به نیروی کار هم بیافزایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار