۹ طرح با بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قائمشهر افتتاح شد\
  • در سومین روز از هفته دولت؛

۹ طرح با بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103387
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1402 - 14:38

فرماندار شهرستان قائمشهر، گفت: ۹ طرح عمرانی در بخش طرح هادی، مسکن محرومین و  اشتغالزایی همزمان با سومین روز از هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز شنبه در آئین افتتاح طرح های این شهرستان، افزود: این طرح ها با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت دو طرح هادی روستایی با سرمایه گذاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستاهای کلاگر محله و پاشاکلا بالاتجن افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در سومین روز از هفته دولت ۲ طرح اشتغالزایی افتتاح شد، افزود: این طرح ها شامل پرورش قارچ و پزشک خودرو است که برای بهره برداری از این طرح ها ۴۰۰ میلیون تومان هزینه صرف و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مولایی با اعلام اینکه ۲ مسکن محرومین در روستاهای جوجاده و المشیر به بهره برداری رسید، گفت: متراژ هر مسکن ۶۰ متر مربع و برای ساخت این واحدها جمعا ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از افتتاح مسکن پنج واحدی و چهار واحدی در سومین روز از هفته دولت خبر داد.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه  دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه و آبادانی روستاها دارد، گفت: به همین منظور و در سال گذشته یک سوم از اعتبارات شهرستان را به راه روستایی اختصاص داده ایم . در اجرای طرح هادی این شهرستان با ۸۷ درصد رتبه برتر استان را کسب کرده است.

این طرح ها با حضور فرماندار و معاون عمرانی ایشان، بخشدار بخش مرکزی، اهالی روستا و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار