اهداء یک دستگاه آمبولانس مجهز به منطقه هزار جریب بهشهر\

اهداء یک دستگاه آمبولانس مجهز به منطقه هزار جریب بهشهر

  • کد خبر: 2111103441
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1402 - 09:16

در راستای ارتقاء سلامت بخش محروم هزار جریب شهرستان بهشهر، طی مراسمی با حضور دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مهندس قلی زاده مدیرکل مسکن و املاک بنیاد مستضعفان در مازندران، میرجعفری نماینده بنیاد علوی در استان، دکتر صالح طبری رئیس اورژانس۱۱۵ استان و دکتر محمودیان مدیر امور خیرین و مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، یک دستگاه آمبولانس مجهز به دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهدا شد.

به گزارش استناد نیوز، گفتنی است تجهیزات داخل این آمبولانس‌ شامل الکتروشوک، ونتیلاتور، مانیتورینگ علایم حیاتی، انکوباتور نوزاد، کلد باکس، تراکشن اسپیلت، اسکوپ استرچر، لانک بک برد، جلیقه ثابت سازی ستون فقرات، تشک خلاء، انواع آتل‌های سیمی، گلوکومتر، پمپ سرم، پالسی اکسی متر و کولار گردنی است.

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم اهدای این امبولانس که با حضور مهندس قلی زاده مدیرکل مسکن و املاک بنیاد مستضعفان در مازندران، میرجعفری نماینده بنیاد علوی در استان، دکتر صالح طبری رئیس اورژانس۱۱۵ استان و دکتر محمودیان مدیر امور خیرین و مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری‌های مشترک بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در استان، خواستار ادامه روند محرومیت زدایی در دیگر بخش‌های حوزه سلامت شد.

دکتر غلامی با بیان اینکه این آمبولانس، آمبولانسی مجهز هست و به مثابه یک بیمارستان یک تخته عمل می‌کند گفت: این آمبولانس مجهز به همه امکانات پزشکی است و با توجه به شرایط حاد جاده‌ای و عدم دسترسی به امکانات و تجهیزات؛ تامین این آمبولانس نیاز اساسی منطقه محروم هزار جریب بهشهر بود.

میرجعفری نماینده بنیاد علوی در استان با بیان اینکه بخش هزار جریب از مناطق محروم در استان مازندران می‌باشد تاکید کرد؛ تمام دغدغه دو نهاد بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی محرومیت زدایی جهت رفاه حال مردم است و اولویت توسعه زیرساخت های منطقه شرق استان است.

قلی‌زاده مدیرکل مسکن و املاک بنیاد مستضعفان در استان نیز با بیان اینکه به دنبال کارهای عملیاتی و اقدامات توسعه ای هستیم، گفت: اگر سلامت جامعه به خطر بیافتد امنیت روانی جامعه به مخاطره می افتد.

وی اضافه کرد: ما فرمانبر آرمان‌های انقلاب هستیم و حضرت آقا همواره نگاه پدرانه به همه اقداماتی که در این نهاد مقدس انجام می شود داشته اند که کمتر اطلاع رسانی شده است.

دکتر محمودیان مدیر امور خیرین و مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همکاری و مشارکت خیرین در احداث پایگاه ۱۱۵ و تامین یک دستگاه آمبولانس برای منطقه اشاره کرد و افزود: وزارت بهداشت کانون سلامت جامعه است ولی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز امروز جامعه باشد به همین‌منظور مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام امام و دیگر نهاد های حمایتی کمک شایانی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و ما در راستای افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی آمادگی امضای تفاهم نامه های همکاری با خیرین عزیز و نهادهای مردمی در جهت رفع محرومیت زدایی از شرق تا غرب استان هستیم.

 

گفتنی است تجهیزات داخل این آمبولانس‌ شامل الکتروشوک، ونتیلاتور، مانیتورینگ علایم حیاتی، انکوباتور نوزاد، کلد باکس، تراکشن اسپیلت، اسکوپ استرچر، لانک بک برد، جلیقه ثابت سازی ستون فقرات، تشک خلاء، انواع آتل‌های سیمی، گلوکومتر، پمپ سرم، پالسی اکسی متر و کولار گردنی است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار