۱۴۵۱ نفر در آزمون های مهارت فنی و حرفه ای مازندران شرکت کردند\

۱۴۵۱ نفر در آزمون های مهارت فنی و حرفه ای مازندران شرکت کردند

  • کد خبر: 2111103446
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1402 - 08:49

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ ای مازندران از برگزاری سنجش مهارت پنجمین مرحله آزمون هماهنگ و دومین مرحله صنعت ساختمان و تفاهم نامه‌ها در استان خبرداد.

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز، سید حسین درویشی گفت: همزمان با سراسر کشور، پنجمین مرحله آزمون هماهنگ و دومین مرحله صنعت ساختمان و تفاهم نامه ها، سنجش مهارت در ۱۷مرکز آموزش فنی و حرفه‌ ای سطح استان، پنجشنبه ۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ با حضور ۱۴۵۱ نفر از داوطلبین که به تفکیک ۸۷۶ نفر در آزمون هماهنگ و ۵۵۳ نفر در آزمون صنعت ساختمان و تفاهم نامه‌ها برگزار شد.

درویشی افزود: در این مرحله از آزمون‌های مهارتی که در رشته‌ های صنعت ساختمان، فنی و خدماتی در قالب تیم سیار روستایی، پادگان‌ های نیروهای مسلح و زندان برگزارشد، داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ ای استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه­ های تعیین شده مراجعه نمایند.

  وی اضافه کرد: شرکت کنندگانی که حداقل نمره ۵۰ را کسب نمایند به آزمون عملی معرفی می‌ شوند و برای قبول شدگان نهایی گواهینامه الکترونیکی صادر می‌ شود. منبع / صدا و سیما

 

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار