کسب امتیاز برتر مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران در طرح ارزیابی مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور\

کسب امتیاز برتر مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران در طرح ارزیابی مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

  • کد خبر: 2111103512
  • چاپ
  • انتشار: 04 مهر 1402 - 12:54

 سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در طرح ارزیابی مدیران با محتوای موضوع حوزه معاونت توسعه و منابع امتیاز برتر را در کشور کسب کرد و از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مورد تقدیر قرار گرفت..

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و مازندران ،‌ سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در طرح ارزیابی مدیران با محتوای موضوع حوزه معاونت توسعه و منابع امتیاز برتر را در کشور کسب کرد . 

به پاس کسب این عنوان مهندس درویشی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن پیام به همین منظور آمده است :

بسمه تعالی

جناب آقای درویشی

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

موضوع اصلی مدیریت دانایی و نظریه‌های نوین مدیریت به اهمیت سرمایه انسانی باز می‌گردد و شرط اصلی توفیق و تحقق اهداف سازمان‌ها، وجود سرمایه انسانی شایسته و لایق است.

در همین راستا از تلاش صادقانه جنابعالی که با شرکت در طرح ارزیابی مدیران با محتوای موضوعی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع در راستای توسعه فردی و تعالی سازمانی موفق به کسب امتیاز برتر شده‌اید تقدیر و تشکر نمایم.

امید است در پرتو حق تعالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج )در پیشبرد و تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه سازمان در برنامه‌های تحولی سازمان در طرح نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب و سند تحول دولت مردمی بیش از پیش مفید و موثر واقع شوید. توفیقات روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال آرزومندم.

امیرمیمنت آبادی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار