انجام هزار و ۹۹۰ پرواز از فرودگاه‌های استان مازندران\
  • در ۶ ماه اول امسال محقق شد؛

انجام هزار و ۹۹۰ پرواز از فرودگاه‌های استان مازندران

  • کد خبر: 2111103567
  • چاپ
  • انتشار: 17 مهر 1402 - 13:53

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: در شش ماه نخست امسال هزار و ۹۹۰ پرواز از فرودگاه های این استان انجام شد.

 به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران ، سعداله وطن خواه با بیان این مطلب گفت : در شش ماهه اول سال تعداد۱۷۷ هزار و ۸۴۴ مسافر در قالب  هزار و ۶۵۰ سورتی پرواز از فرودگاه شهدای ساری، تعداد ۱۳ هزار و  ۱۲۸ نفر مسافر در قالب ۱۵۶ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۱۲ هزار و  ۵۳۳ نفر در قالب ۱۸۴ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند.

وی به آمار پرواز‌های حج و ویژه اربعین اشاره کرد و افزود: امسال تعداد۴ هزار و  ۶۰۰ زائر بیت الله الحرام در قالب ۳۸ پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری به سرزمین وحی الهی مشرف شده اند که بر اساس این آمار فرودگاه شهدای ساری در رتبه پنجم کشورقرار می‌گیرد.

وطن خواه با اشاره به عملیات پروازی ویژه اربعین اظهار داشت: امسال با پیگیری‌های گسترده و اقدامات و تسهیلات فرودگاهی صورت گرفته، فرودگاه بین المللی شهدای ساری میزبان بیش از ۴۵۰۰ زائر حرم آقا اباعبدالله الحسین (ع) بود که در قالب ۴۴ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه‌های شهدای ساری و رامسر به عتبات عالیات مشرف شده اند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان رتبه فرودگاه شهدای ساری را به جهت تعداد پرواز‌ها، رتبه چهارم کشور در بین فرودگاه‌های کشور اعلام کرد.

در حال حاضر نیز دو پرواز هفتگی در مسیر ساری - نجف و بالعکس در راستای سفر‌های زیارتی مردم عزیز و شریف استان در فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر می‌باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار