گسترش پوشش بیمه دانشجویان مورد اهتمام مدیرکل جهادی تامین اجتماعی مازندران\

گسترش پوشش بیمه دانشجویان مورد اهتمام مدیرکل جهادی تامین اجتماعی مازندران

  • کد خبر: 2111103576
  • چاپ
  • انتشار: 19 مهر 1402 - 11:46

بیمه دانشجویان یکی از زیر شاخه های بیمه فراگیر خانواده سازمان تامین اجتماعی است که در مازندران با توجه به رویکرد تحولی مدیرکل جهادی تامین اجتماعی استان، طی یک سال گذشته شاهد رشد مناسب پوشش این بیمه بوده ایم.

به گزارش استناد نیوز، کسب رتبه ششم کشوری توسط استان مازندران در بیمه دانشجویان نشان از عملکردی مطلوب داشت اما نتوانست رضایت کامل مدیرکل آرمانگرا و سخت کوش تامین اجتماعی مازندران را جلب نماید.
حسن فلاح هدفگذاری دقیقی برای توسعه پوشش بیمه ای و ضریب نفوذ تامین اجتماعی در استان دارد و از مدت ها قبل جلسات متعددی را جهت فراهم نمودن زیر ساخت های گسترش جمعیت تحت پوشش بیمه دانشجویان برگزار نموده و با شروع فصل بازگشایی دانشگاه ها تلاش ها وارد فاز جدیدی شد.
نشست های تخصصی و کارشناسی منتج به انعقاد تفاهم نامه های متعددی با دانشگاه های مطرح سطح استان از جمله دانشگاه مازندران، دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه آزاد و فنی حرفه ای و... گشت تا با همکاری دو جانبه نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و نشست ها توجیهی با دانشجویان و برپایی میزهای خدمت در محیط دانشگاهی به منظور شناساندن هرچه بیشتر مزایا و محاسن این نوع بیمه برای آینده زندگی و کار دانشجویان اقدام شود.
مدیرکل انقلابی تامین اجتماعی مازندران، با توجه به مغفول ماندن ظرفیت های بی بدیل دانشگاه های استان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و لزوم توجه و کار بیشتر و گسترش تعاملات با بدنه دانشگاهی، تمام شعب سطح استان را بسیج نموده و به روسای شعب جهت انعقاد تفاهم نامه های کاربردی و عملیاتی با دانشگاه ها در شهرستان های محتلف ماموریت داد.
با توجه به مجموعه این اقدامات و تلاش های صورت گرفته می توان انتظار تحولی بزرگ در حوزه بیمه دانشجویان و گسترش جمعیت تحت پوشش بیمه ای استان مازندران را داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار