تعداد ورزشکاران سازمان یافته افزایش می یابد\
  • مدیر کل ورزش و جوانان مازندران؛

تعداد ورزشکاران سازمان یافته افزایش می یابد

  • کد خبر: 2111103585
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1402 - 20:11

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به هم افزایی و تلاش مستمر هیات ها، باشگاه های ورزشی، ادارات و مجموعه های دولتی و خصوصی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت ورزشکاران استان از بزرگترین اهداف ماست و روند نظارت های هیات پزشکی ورزشی باید تداوم داشته باشد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی، نشست تخصصی اعضای هیات پزشکی ورزشی مازندران با حضور «دکتر علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، «حسین دلیری» معاونت امور ورزشی اداره‌کل، «محمد رضا ییلاقی» معاون امور جوانان و فرهنگی اداره‌کل، «دکتر یحیی صالح طبری» رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران و اعضای هیات پزشکی ورزشی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران برگزار شد.

«علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه اظهار داشت: همه باید در کنار هم به پیشرفت ورزش کمک کنیم.

رجبی افزود: در بحث درمان، ورزش هم نقش بسیار مهمی دارد. هر کسی باید نقش خودش را به درستی اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه این هیات یکی از هیات‌های مهم ورزش است، بیان داشت: تا یکماه آینده تمام ادارات و هیات‌های ورزشی استان مازندران صاحب اتوماسیون یکپارچه اداری خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به هم افزایی و تلاش مستمر هیات ها، باشگاه های ورزشی، ادارات و مجموعه های دولتی و خصوصی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت ورزشکاران استان از بزرگترین اهداف ماست و روند نظارت های هیات پزشکی ورزشی باید تداوم داشته باشد.

رجبی تاکید کرد: هیات پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی باید امکان بهره مندی دسترسی آحاد جامعه را به خدمات تشخیصی، مشاوره ای و توانبخشی فراهم کند و مردم از این خدمت ارزان و با کیفیت استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان تاثیرگذاری خدمات پزشکی ورزشی در بهبود عملکرد ورزشکاران در رقابت های مختلف را خاطر نشان ساخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه زمینه همکاری مطلوب هیات ها با پزشکی ورزشی فراهم شده بایستی فرآیندهای حمایتی و هدایتی ورزشکاران در عرصه ورزش به صورت مستمر و مطلوب تعریف شود تا نخبگان و استعدادهای ناب استان در رده های سنی مختلف موفقیت های بیشتری را کسب کنند.

وی با بیان اینکه ما باید ذهن‌های خودمان را تقویت کنیم، گفت: گسترش ورزش در جامعه به منظور ارتقای سلامت و تقویت شادی و امید در بین مردم ضروری است و یقینا شاهد توسعه و تعمیم ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم بود.

«حسین دلیری» معاونت امور ورزشی اداره‌کل نیز در این نشست به ارائه توضیحات پرداخت و اظهار داشت: ارتقای ورزشکاران سازمان یافته باید از سوی هیات پزشکی ورزشی جدی گرفته شود.

وی خواستار پیشگیری بجای درمان شد و بیان داشت: فرهنگ تحرکات بدنی باید در مردم نهادینه گردد. لازم است پزشکان در هنگام درمان بیماران، نسخه ورزشی را در دستورات پزشکی خود اعمال کنند.

«یحیی صالح طبری» رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران در این جلسه از اهداف هیات سخن گفت و اظهار داشت: امیدوار هستیم در کنار هم نکاتی که مد نظر اداره کل و فدراسیون پزشکی ورزشی است را به خوبی اجرا کنیم تا در نهایت شاهد پیشرفت روزافزون ورزشکاران باشیم.

وی خواستار تشکیل اتوماسیون اداری مشترک در هیات‌های ورزشی شد و بیان داشت: به دنبال این هستیم در شهرستان‌ها فضای اداری خوبی برای هیات های شهرستانی طراحی و اجرا کنیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران خاطرنشان کرد: وظیفه ی ما تأمین و حفظ سلامت ورزشکاران و جامعه ورزش است.

گفتنی است در این جلسه، سایر اعضای هیات پزشکی ورزشی نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار