ناهید بالویی مسئول جدید روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای مازندران شد\

ناهید بالویی مسئول جدید روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای مازندران شد

  • کد خبر: 2111103588
  • چاپ
  • انتشار: 21 مهر 1402 - 11:58

طی حکمی از سوی سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ناهید بالویی را به عنوان مسئول جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب کرد .

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، مراسم تکریم و معارفه با حضور مدیرکل، معاونین، مدیران ستادی اداره کل و جمعی از روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران برگزار شد و درویشی مدیرکل در حکمی، ناهید بالویی را به عنوان رئیس جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب کرد.

 

متن این حکم به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

سرکار خانم ناهید بالوئی

 

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

 

    احترامأ، باتوجه به تعهّد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان مسئول روابط عمومی این اداره کل تعیین می گردید تا تحت نظر اینجانب برابر قوانین و مقررات جاری انجام وظیفه نمائید .

 

امید است با توکل بر خداوند منّان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و همکاری صمیمانه سایر کارکنان ضمن برقراری ارتباط مفید و مؤثر با سایر دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی و با بکارگیری از وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی ، نسبت به معرفی هر چه بیشتر برنامه های این اداره کل و در راستای اهداف عالی سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید .

 

سید حسین درویشی

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار