اجرای پرونده الکترونیک در بیمارستان های مازندران\
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛

اجرای پرونده الکترونیک در بیمارستان های مازندران

  • کد خبر: 2111103595
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1402 - 13:14

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه کمیته دانشگاهی سلامت در سوادکوه گفت که داشتن دانشکده مدیریت در دانشگاه های علوم پزشکی از ضروریات است.

به گزارش استناد نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز در جلسه کمیته دانشگاهی سلامت که در ساختمان اداری بیمارستان شهدای زیراب و با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدیرعامل مجمع خیرین استان، مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه و جمعی از خیرین حوزه سلامت برگزار شد، با بیان اینکه با تلاش های همه همکاران و البته کمک های چشمگیر خیرین ارزشمند در طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه سلامت استان رقم خورده است، خاطرنشان کرد: یکی از مسایل مهمی که امروزه مطرح است، آموزش مدیران است و مدیریت رکن رشد هر سازمانی است.

دکتر غلامی ادامه داد: حتی داشتن یک دانشکده مدیریت در دانشگاه های علوم پزشکی از ضروریات است.

وی از پیگیری اعتبارات جوانی جمعیت و مولد سازی بعنوان موضوعات جدی است که باید پیگیری شود؛ با تاکید بر پیگیری پروژه های سفر ریاست جمهوری، اضافه کرد: پروژه های فاز یک سفر الحمدلله یا تمام شده یا به بالای ۹۰ درصد پیشرفت رسیده و ان شاالله در دهه فجر افتتاح می شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: بهره وری و مسایل رفاهی کارکنان از مهمترین تکالیف حوزه های مدیریتی دانشگاه است.  

دکتر غلامی با اشاره به اجرای پرونده الکترونیک در بیمارستان ها و تاکید بر اجرای ماده ۲۳، گفت: مدیران اجرایی بیمارستان ها جهت نظام ارجاع باید معرفی شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اينکه می‌بایست گواهی منطقه محروم پزشکان طبق دستورالعمل پیگیری شود؛ گفت: مراکز منتخب شبانه روزی نیز باید براساس دستورالعمل وزارت به عنوان بیمارستان معین برنامه ریزی شود.

دکتر غلامی متذکر شد: ثبت داروها و دارویار و نیز تعرفه گذاری پرستاری نیز از امور مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بر رفع نیازهای مربوط به کمبود آمبولانس و راننده آمبولانس بعنوان مسیله مهم که نیاز به جدیت بیشتری دارند ، تاکید کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار