استفاده از اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در روز ۲۹ مهرماه رایگان شد\
  • به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

استفاده از اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در روز ۲۹ مهرماه رایگان شد

  • کد خبر: 2111103605
  • چاپ
  • انتشار: 25 مهر 1402 - 16:48

 مدیرکل ورزش و جوانان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی روز شنبه 29 مهرماه تمام اماکن ورزشی در اختیار دستگاه ورزش و جوانان مازندران به صورت رایگان در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، رجبی با اعلام اینکه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش از روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه با ورزش صبحگاهی آغاز خواهد شد اظهار داشت؛ بیش از ۸٠٠ برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان برای این هفته تدارک دیده شده که امسال سعی کردیم ویژه برنامه های این هفته بصورت کیفی تر برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت: همایش ورزش صبحگاهی از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه همزمان با همه شهرستان ها و با حضور مسئولین در محل بوستان ولایت ساری برای آقایان و سالن ورزشی سیدرسول حسینی برای بانوان برگزار می شود و پس از آن زنگ تربیت بدنی در همه مدارس استان نواخته خواهد شد.

علی رجبی برگزاری همزمان پیاده روی بزرگ خانوادگی در همه استان مازندران را رویدادی محوری و برای نخستین بار در هفته تربیت بدنی و ورزش اعلام کرد و افزود؛ ترویج و همگانی کردن ورزش با هدف نشاط اجتماعی، پیشگیری از بیماری و سلامتی احاد جامعه و حتی توسعه ورزش قهرمانی یکی از رسالت های مهم دستگاه ورزش و جوانان است و بدین منظور همواره نگاه ویژه ای به همگانی کردن ورزش خواهیم داشت.

وی افزود؛ در حوزه فرهنگی نیز برنامه های مختلفی خواهیم داشت که پویش اهدا خون جامعه ورزش و جوانان در روز پنجشنبه و در سراسر استان یکی از برنامه های شاخص خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی هانگژو بیان داشت; طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی و پار آسیایی در قالب برنامه یک شب با قهرمانان و پس از بازگشت ورزشکاران پار آسیایی با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد.

علی رجبی در ادامه خاطرنشان کرد : به مناسبت هفته تربیت بدنی روز شنبه 29 مهرماه تمام اماکن ورزشی در اختیار دستگاه ورزش و جوانان مازندران به صورت رایگان در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار