آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع کرکنار بابل\

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع کرکنار بابل

  • کد خبر: 2111103744
  • چاپ
  • انتشار: 07 آذر 1402 - 08:52

همزمان با هفته بسیج عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع کرکنا در شهرستان بابل آغاز شد و با بهره برداری از این طرح یک هزار و 200 نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: عملیات آبرسانی به مجتمع کرکنار با هدف ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف با اجرای عملیاتی شامل ۲ هزار متر شبکه توزیع با لوله پلی اتیلن به قطر ۵۰۰ و۱۶۰ ، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و محوطه سازی آغاز شده است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این مجتمع آبرسانی را ۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این پروژه ۱۲۰۰ خانوار روستای کرکنار از توابع شهرستان بابل از مزایای ان بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اجرای ۶۰۰ پروژه از محل محرومیت زدایی،بنیاد برکت و مجمع خیرین و ۲۰۰ روستا در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)گفت: تفکر بسیجی در اجرای پروژه های آبرسانی در استان نهادینه شده و اکنون پروژه های زیادی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی در حال اجراست.

مهندس برارزاده از انعقاد قرارداد فاز دوم پروژه های آبرسانی در قالب طرح محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: تاکنون عملیات اجرایی ۱۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و احداث ۱۳ باب مخزن ذخیره به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه های متعدد آبرسانی با اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف در سطح استان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۰ پروژه در شهرستان بابل در حال اجراست و در فاز دوم محرومیت زدایی اجرای ۲۴۷ پروژه آبرسانی روستایی در این شهرستان پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص پروژه های جمع آوری شبکه فاضلاب در بابل گفت:در بخش فاضلاب پیشرفتهای خوبی در این شهر داشتیم که چندی پیش پروژه فاضلاب بحر ارم شرقی و غربی به بهره برداری رسید و پروژه فاضلاب کاظم بیگی نیز طی دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

در ادامه سردار مهدی سعادتی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس با تبریک هفته بسیج و نقش مردم در تمامی مراحل انقلاب اظهار داشت: خوشبختانه عقب ماندگی های حوزه آب و فاضلاب در بابل با پیگیری نماینده ها و شرکت آبفا استان مرتفع و پیشرفتهای خوبی در این زمینه حاصل شده است در همین راستا تلاش می کنیم اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه های فاضلاب در شهر و روستاهای بابل اختصاص یابد.

دکتر کریمی دیگر نماینده مردم بابل در مجلس نیز طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: طی دو سال گذشته جهاد آبرسانی صورت گرفته و عزمی به وجود آمده است که بتوانیم سهم مردم را مطالبه کنیم و تاکنون پیشرفتهای خوبی در سطح استان به دست آمده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار