در ۸ کشور دنیا دفتر نمایندگی افتتاح خواهد شد\
  • مدیر خیریه بین المللی آبشار عاطفه‌های مازندران؛

در ۸ کشور دنیا دفتر نمایندگی افتتاح خواهد شد

  • کد خبر: 2111103757
  • چاپ
  • انتشار: 09 آذر 1402 - 20:05

مدیر خیریه آبشار عاطفه‌های مازندران گفت: بیش از ۶۰ درصد افراد تحت پوشش ما از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند.

خبرنگار : معظمه نقی پور 

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، سومین اردوی جهادی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌های مازندران با هدف رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت در بحث معیشت، درمان، جهیزیه، تحصیل، ساخت و ساز و تامین لوازم ضروری در سوادکوه برگزار شد.

سید آرش حسین‌نژاد مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های مازندران در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سومین شهرستان محروم استان برای اردوی جهادی حضور پیدا کردیم، گفت: آبشار عاطفه‌ها در سطح کشور ۹۵۰ نمایندگی فعال دارد و ۴۰ نمایندگی در مازندران وجود دارد و امروز با بیش از ۸ گروه جهادی آبشار عاطفه‌ها در سوادکوه ارائه خدمت کردیم .

وی افزود: در این اردوی جهادی به منزل بیش از ۳۰ خانواده تحت پوشش این بنیاد مراجعه کردیم و اغلب مشکلات نیز بحث درمانی بود.

حسین‌نژاد ، یادآور شد: تعهدات همکاران ما در بحث درمان، لوازم خانگی و مستمری ماهانه مستمر به مدت ۶ ماه برای برای خانواده‌ها، بیش از ۴۰۰ میلیون تومان تعهد آور بود که این تعهدات کمتر از یک هفته دیگر از طریق معاونت مشارکت‌های بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های استان تامین و در اختیار نمایندگی شهرستان جهت توزیع تعهدات قرار می‌گیرد. 

مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار خیر ۴۰ نمایندگی بنیاد در مازندران را حمایت می‌کنند، اظهار داشت: بیش از ۶هزار و پانصد خانواده در استان تحت حمایت داریم و حتی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد را نیز حمایت می‌کنیم. 

حسین‌نژاد، عنوان کرد: در بحث جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی جزء ۵ استان برتر کشور و در بحث اهدای خدمات جزء ۳ استان برتر کشور هستیم و بیش از ۶۰ درصد خانواده‌های تحت پوشش ما از خانواده‌های تحت حمایت دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند .

مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های مازندران ضمن قدردانی از مدیریت بنیاد آبشار عاطفه‌های سوادکوه در بحث رضایتمندی مددجویان و ارائه خدمات مستمر، گفت: خیرین می‌توانند در اهدای خدمات به نیازمندان ما را یاری کنند. 

حسین‌نژاد با بیان اینکه از سال ۹۸ با مجوز وزارت کشور حوزه جغرافیایی خیریه آبشار عاطفه‌ها از ملی به بین‌المللی تغییر پیدا کرد، خاطر نشان کرد: نزدیک به ۸ کشور در حال احداث دفاتر خیریه آبشار عاطفه‌ها هستند که تا اواخر سال و سال آینده افتتاح خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر خیرینی در خارج از کشور داریم که در سطح بین‌المللی حاضر به همکاری هستند.

 

انتهای پیام/



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار