سپاه سوادکوه ۲ هزار بسته یلدایی توزیع کرد\

سپاه سوادکوه ۲ هزار بسته یلدایی توزیع کرد

  • کد خبر: 2111103777
  • چاپ
  • انتشار: 30 آذر 1402 - 07:45

به مناسبت شب یلدا سپاه سوادکوه با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیرین ۲ هزار بسته معیشتی یلدایی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان توزیع کرد .

خبرنگار : معظمه نقی پور 

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، به مناسبت شب یلدا رزمایش کمک مومنانه توزیع بسته‌های یلدای مهدوی در ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه برگزار شد، سرهنگ جواد پیوند فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه امسال یلدای فاطمی با عنوان یلدای مهدوی نامگذاری شده، گفت: به مناسبت شب یلدا در ایام فاطمیه شب یلدای فاطمی با عنوان یلدای مهدوی نام‌گذاری کردیم که هم اشاره‌ای به طولانی‌ترین شب سال و هم طولانی‌ترین غیبت را دارد.

وی باتوجه به برگزاری رزمایش کمک مومنانه توزیع بسته‌های یلدای مهدوی در سوادکوه ، عنوان کرد: تعداد ۲ هزار بسته یلدایی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان بین جامعه هدف شهرستان چهارشنبه و پنج‌شنبه به مناسبت شب یلدا توزیع می‌شود‌.

سرهنگ پیوند با بیان اینکه در این رزمایش هم‌افزایی شکل گرفته است، اظهار داشت: این رزمایش با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه سوادکوه، سازمان مردم نهاد، خیرین محلات و فرماندهان پایگاه‌ها انجام شده است. 

 

ابوالحسن رنجبر مشاور مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گویی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن شب یلدای فاطمی ، بسته‌های معیشتی یلدایی تهیه شده است، گفت: کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان و خود کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی برای ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد، تهیه بسته‌های معیشتی شب یلدا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی یادآور شد: با همکاری سپاه سوادکوه ۲ هزار بسته معیشتی ویژه شب یلدا تهیه شده است که از این تعداد خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد سوادکوه نیز بهره‌مند می‌شوند.

رنجبر توزیع بسته‌های معیشتی یلدایی را برنامه کل استان عنوان کرد و گفت: این برنامه در کل استان و در همه شهرستان‌ها با همکاری مراکز نیکوکاری اتفاق می‌افتد و ارزش هم با توجه به هر شهرستانی متغیر است و هم‌افزایی بین کمیته امداد و سپاه وجود دارد.

 

انتهای پیام /



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار