ساخت مخزن ذخیره آب شهرساری ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد\

ساخت مخزن ذخیره آب شهرساری ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر: 2111103782
  • چاپ
  • انتشار: 04 دی 1402 - 10:53

فرماندار شهرستان ساری گفت : پروژه آبرسانی از مخزن کرمانی به شهر ساری در ایام الله دهه فجر به بهره برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی، محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه عملیات تکمیل نهایی این پروژه که با هدف انتقال کامل ظرفیت تصفیه خانه به شبکه شهرساری و همچنین ذخیره آب و رفع دغدغه کمبود آن در زمان پیک مصرف خواهد بود و بزودی انجام خواهد شد افزود: عملیات ساخت مخزن ذخیره آب شهرساری به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی رسیده است.

وی در ادامه افزود: مبلغ قرارداد خط انتقال و مخزن پروژه تا ۲۸۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است. همچنین اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال آب در اقطار ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر و احداث مخزن ۲۰۰۰۰ مترمکعبی انجام گردیده است.

فرماندار ساری در پایان با تاکید براینکه تامین آب شرب پایدار یکی از الویت های اصلی ما در شهرستان ساری است اظهار کرد: در سفر روز جمعه وزیر محترم نیرو اشاره کردیم که با شناسنامه دار کردن تمامی پروژه های توسعه ای آبرسانی نسبت به طرح های تامین آب همانند آبرسانی به روستاها، علاج بخشی سد فریم صحرا، لاینینگ کانالهای انتقال و توزیع آب و احداث سد زارم رود و لایروبی آبندان های سطح شهرستان با جدیت گام برمی داریم.

در راستای نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام، نوبخت فرماندار مرکز استان با همراهی کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، معاونین شرکت آبفا و آب منطقه ای استان از روند عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب مخزن کرمانی به شهر ساری بازدید بعمل آورد و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای این پروژه را صادر نمود. ‎



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار