۷۳۶ کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های مجاز نصب شد\
  • از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد؛

۷۳۶ کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های مجاز نصب شد

  • کد خبر: 2111103847
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1402 - 14:27

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: ۷۳۶ دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه‌های پروانه‌دار از ابتدای سال جاری تاکنون نصب شده است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از شرکت آب منطقه‌ای تهران، بهزاد پارسا افزود: با توجه به وضعیت بحرانی افت سطح آب زیرزمینی و برداشت‌های بی‌رویه و بدون برنامه از آبخوان‌ها و همچنین به‌منظور امکان مدیریت منابع آب و کنترل میزان بهره‌برداری از چاه‌های پروانه‌دار و کمک به تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی دشت‌ها، ضروری است همه چاه‌های پروانه‌دار به کنتور حجمی و هوشمند مجهز شوند.
وی ادامه داد: امورهای منابع آب شرکت آب منطقه‌ای تهران در راستای انجام تکالیف قانونی و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده نسبت به نصب ۷۳۶ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند توسط مالکان با مصارف صنعت، خدمات، کشاورزی و خانگی حوزه عملکرد اقدام و این گام مهمی در جهت مدیریت مصرف بر منابع آب زیرزمینی است.
مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران با تأکید بر اینکه نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری، یکی از پروژه‌های مهم طرح تعادل بخشی است خاطرنشان کرد: به‌منظور کنترل برداشت آب از چاه‌ها در قانون توزیع عادلانه آب به نصب کنتورهای هوشمند حجمی توسط مالکان تصریح شده است.
پارسا با بیان اینکه بیشترین تعداد نصب کنتورهای هوشمند توسط امورهای منابع آب تهران و پردیس و ورامین انجام شده است، افزود: شرکت آب منطقه‌ای تهران بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار