خیّر نیک‌اندیش مازندرانی ارثیه ۷ میلیارد تومانی خود را به هلال احمر اهدا کرد\

خیّر نیک‌اندیش مازندرانی ارثیه ۷ میلیارد تومانی خود را به هلال احمر اهدا کرد

  • کد خبر: 2111103864
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1402 - 13:28

خیّر نیک‌اندیش محمود آبادی ارثیه ۷ میلیارد تومانی خود را برای توسعه زیرساختهای امدادی و فیزیوتراپی به هلال‌احمر مازندران اهداء کرد.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ یکی از افراد نیک اندیش ساکن شهرستان محمود آباد استان مازندران آقای "قربانعلی عبدی " است که در اقدامی ارزشمند ارثیه ۷ میلیارد تومانی خود را به هلال‌احمر استان اهداء کرد تا در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی وفیزیوتراپی مورد بهره برداری قرار گیرد.
این خیر با بیان اینکه قبل از این نیز پدر بزرگوارم با روحیه و اعتقاد قلبی و به نیت ائمه اطهار زمین هایی را به مجمع خیرین و مرکز خادم الرضا (ع) شهرستان محمودآباد اهداء نموده است گفت: با توجه عدم وجود ساختمان هلال‌احمر و با شروع فعالیت در این شهرستان و با مشاهده تلاش امدادگران و کارکنان در فعالیت های مختلف و پیگیری های مجمع خیرین و رئیس شعبه درانجام شد .
عبدی‌ افزود: من از اقدام خودم بی نهایت راضی و خوشحال هستم و امیدوارم ارواح طیبه مادر عزیز و پدر بزرگوارم که خود همیشه بانی خیر بودند نیز در جوار حضرت فاطمه الزهرا (س)و امام رضا (ع )و رحمت الهی شاد و مشمول الطاف خدای متعال گردند.
گفتنی است در آیین اهدای این قطعه زمین که با حضور مدیرعامل هلال‌احمراستان، اعضای خیّر و هیئت امنا مجمع خیرین شهرستان محمود آباد و با حمایت مسئولین شهرستان و فرماندار همراه بود تعدادی از خیّرین نسبت به در تامین بخشی از مصالح و هزینه ها قول مساعدت دادند و از زحمات و پیگیری واحد امور حقوقی و هلال‌احمر محمودآباد قدردانی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار