برای تکمیل پروژه ها شبانه روز تلاش می شود\
  • شهردار قائمشهر؛

برای تکمیل پروژه ها شبانه روز تلاش می شود

  • کد خبر: 2111103874
  • چاپ
  • انتشار: 22 دی 1402 - 09:49

شهردار قائمشهر با اعلام اینکه در سال گذشته در افتتاح طرح های عمرانی جزء شهرداری های برتر استان بوده ایم، گفت: امسال هم با تلاش های شبانه روزی همکارانم در حوزه معاونت ها درصدد هستیم تا طبق زمان بندی انجام شده پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

 

به گزارش استناد نیوز، کاظم علیپور در جلسه علنی شورای شهر قائمشهر با اعلام اینکه در سال گذشته در افتتاح پروژه ها جزء شهرداری های برتر استان بوده ایم، افزود: برای به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام عمرانی، این شهرداری قوی تر از سال گذشته پای کارآمد.

وی با اعلام اینکه امسال بعضی از پروژه های این شهرداری در حد ملی است و این باعث افتخار است، گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در حوزه های معاونت عمرانی، خدمات شهری و مالی درصدد هستیم تا پروژه ها را براساس برنامه زمان بندی شده و اجرای باکیفیت، آنها را به سرانجام برسانیم.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه از تلاش های صورت گرفته همکارانم در مجموعه شهرداری، شورای شهر و پیمانکاران در اجرای پروژه ها تقدیر و تشکر می کنیم، افزود: امیدواریم امسال هم بتوانیم این شهر را در رده ملی نامدار کنیم .

بهره برداری از زیرگذر دخانیات در دهه فجر

شهردار قائمشهر با اعلام اینکه هدف ما این است که پروژه زیرگذر دخانیات را دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم، گفت: همچنین در تلاش هستیم تا عملیات اجرایی پروژه زیرگذر قائم محله با انتخاب پیمانکار در دهه فجر آغاز شود.

علیپور در پایان ، گفت: در دهه مبارک فجر امسال پروژه های زیادی در این شهر افتتاح می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار