بیش از ۴۰ هزار مددجوی مازندرانی از خدمات درمانی بهره مند شدند\

بیش از ۴۰ هزار مددجوی مازندرانی از خدمات درمانی بهره مند شدند

  • کد خبر: 2111103908
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1402 - 12:40

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: ۴۰ هزار و ۴۵۴ نفر مددجو در استان در ۹ ماه سال جاری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌ مند شدند.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز، سید موسی عمادی ترکامی افزود: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج، خاص و زمین‌گیر است.

 وی گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت درنه ماهه سال۱۴۰۲ بالغ بر ۱۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

عمادی تصریح کرد: ۳۰۵۳ بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارد و به آنان خدمات دارویی، پاراکیلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می‌شود.

وی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲۵۳۶ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌ های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای ۱۹۰۳ مددجو بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.

عمادی گفت:در ۹ ماهه سالجاری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌ های اشتغال و مبلغ ۲ میلیارد و۱۱۲ میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت گردید.

وی افزود: سال قبل ۱۵۳ مددجو و در ۹ ماه سال جاری ۱۶۷ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.همچنین ۱۳۵۰مادر باردار و شیرده در راستای پیشگیری از سوء تغذیه از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

عمادی ترکامی گفت: دراین ۹ ماه دو میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان مادران باردار و شیرده هزینه شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار