جذب اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به مازندران به ۷۳ درصد رسید\

جذب اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به مازندران به ۷۳ درصد رسید

  • کد خبر: 2111103932
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1402 - 09:44

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، گفت: تاکنون ۷۳ درصد از اعتبارات عمومی مصوبات سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به این استان جذب شده است. ‎


به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز، فرج الله فتح الله پور، با ابراز رضایت از روند تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به مازندران، افزود: با تخصیص به موقع اعتبارات مصوب سفر، بسیاری از طرح های مهم و زیرساختی استان از جمله در بخش آب، حمل و نقل و فاضلاب که نقش پیشران و پشتیبان در تحقق رشد اقتصادی استان را دارند، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به هدف گذاری صورت گرفته برای دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی در مازندران، اظهار داشت: لازمه تحقق این مهم استفاده و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود، افزایش بهره وری و همچنین جلب و جذب بیشنر سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
این مقام مسوول، خاطرنشان کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح های مهم و زیرساختی، شرایط و زمینه لازم برای دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی مازندران محقق خواهد شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، از تهیه و تدوین برنامه عملیاتی رشد اقتصادی هشت درصدی مازندران و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی استان خبرداد و اظهار کرد: یکی از موارد مهم در رشد اقتصادی، تامین انرژی برق و گاز است که در این بخش در کشور و از جمله در مازندران، با مشکلاتی مواجه هستیم و ناترازی هایی نیز وجود دارد.
رییس سازمان مدیریت و یرنامه ریزی مازندران با بیان اینکه با ابلاغ برنامه رشد اقتصادی مازندران، ریل گذاری مناسبی نیز در مسیر دستگاه های اجرایی استان برای محقق شدن این مهم صورت گرفته است، تصریح کرد: در ارتباط با رفع مشکل ناترازی در تامین و مصرف برق و گاز، مقرر شد که دستگاه های اجرایی استان برنامه عملیاتی خود را در این بخش ارایه دهند.
فتح الله پور گفت: برای دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی، یکهزار و ۲۷۰ میلیارد ریال منابع سرمایه گذاری پیش بینی شده است.
وی گفت: بخشی از این میزان اعتبار از محل بودجه عمومی و بخش های مختلف از جمله سرمایه گذاری بخش خصوصی، پرداخت تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی و همچنین منابع شهرداری ها تامبن خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار