تحلیل نتایج نظرسنجی انتخابات دور دوم مجلس حوزه انتخابیه قائمشهر\

تحلیل نتایج نظرسنجی انتخابات دور دوم مجلس حوزه انتخابیه قائمشهر

  • کد خبر: 2111104208
  • چاپ
  • انتشار: 20 ارديبهشت 1403 - 17:51

گروه رسانه ای استناد با همکاری تیم افکارسنجی و تحلیل داده‌ های امید فردا نسبت به انجام نظرخواهی از مخاطبین خود در خصوص کاندیداهای مجلس حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ نمود.

در این نظرسنجی از مخاطبین خواسته شد تا دو کاندیدایی که از لحاظ سوابق، عملکرد و توانایی بیش از سایرین شایستگی نمایندگی مردم را در خانه ملت دارند، انتخاب نمایند.

بر اساس نتایج بدست آمده از آرای بیش از یک هزار نفر از مخاطبین استناد نیوز و داده های بدست آمده ۳۲.۹۹ درصد مخاطبین گزینه (عمران عباسی کالی و مصطفی معلمی) را انتخاب نمودند،  همچنین ۲۴.۸ درصد شرکت کنندگان گزینه (عمران عباسی و علی کشوری) را برگزیدند و گزینه (عمران عباسی کالی و کمال علیپور) ۲۰.۷ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

گزینه (مصطفی معلمی و علی کشوری) ۱۱.۶۸ درصد، (کمال علیپور و مصطفی معلمی) ۷.۳۸ درصد و ۲.۴۶ درصد شرکت کنندگان نیز گزینه (علی کشوری و کمال علیپور) را مناسب مجلس دانستند.

 

بر این اساس عمران عباسی کالی یکی از دو انتخاب ۷۸.۴۹ درصد شرکت کنندگان بود و تنها ۲۱.۵۱ درصد از شرکت کنندگان گزینه ای را انتخاب نمودند که نام عمران عباسی کالی در آن دیده نمی‌شد.

مصطفی معلمی یکی از دو انتخاب ۵۲.۰۵ درصد شرکت کنندگان بود و ۴۸.۹۵ درصد او را مناسب نمایندگی ندیدند.

این داده ها برای علی کشوری ۳۸.۹۴ درصد انتخاب و ۶۱.۰۶ درصد عدم انتخاب بود و همچنین کمال علیپور یکی از دو انتخاب تنها ۳۰.۵۴ درصد مخاطبین را به خود اختصاص داد.

 

لازم به توضیح است که در این نظرسنجی افکار عمومی مردم بر اساس سوابق، عملکرد و توانایی کاندیداها مورد ارزیابی قرار گرفت و در عمل ممکن است شرایط دیگری نیز در رای مردم دخیل باشد.

همچنین در این نظرسنجی الزام به انتخاب دو کاندیدا وجود داشت درحالی که ممکن است در انتخابات عده ای تنها به یک کاندیدا رای دهند و یا عده ای نیز بطور کلی در انتخابات مشارکت نداشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار