ظریف اقتدار را از رهبری یاد بگیرد، دولت در FATF ذلیلانه رفتار نکند / عواقب اجرای سند 2030 از یک جنایت نظامی بدتر است / اگر جنگی سر بگیرد اسرائیل کاملا نابود می شود\
  • آیت الله توکل؛

ظریف اقتدار را از رهبری یاد بگیرد، دولت در FATF ذلیلانه رفتار نکند / عواقب اجرای سند 2030 از یک جنایت نظامی بدتر است / اگر جنگی سر بگیرد اسرائیل کاملا نابود می شود

  • کد خبر: 214397
  • چاپ
  • انتشار: 27 مهر 1397 - 12:44

آیت الله توکل عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ظریف اقتدار را از رهبری یاد بگیرد، دولت در FATF ذلیلانه رفتار نکند / عواقب اجرای سند 2030 از یک جنایت نظامی بدتر است / اگر جنگی سر بگیرد اسرائیل کاملا نابود می شود

آیت الله سید رحیم توکل با حضور در دفتر گروه رسانه ای استناد در گفت و گویی اظهار داشت: شاید خیلی از مردم از بندهای سند 2030 اطلاعی نداشته باشند اما در این سند  به نسل کنونی و نسل‌های آینده خیانت و جنایت‌ شد.

وی اظهار‌کرد: در سند 2030 آموزش‌های مهمی مانند استقامت، حجاب، پاکدامنی و شهادت حذف شد و آموزش جنسی به کودکان در سنین پایین و به صورت عملی جایگزین شد و هر معلمی که با این سند مخالفت‌کند اخراج می‌شود بدتر آنکه هر‌ساله هم باید بیلان آن را ارائه‌ کنیم و مرحله به مرحله به هدفی که برای ما مشخص می کنند برسیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: در اجرای این سند بچه با آن دل پاکش را از ابتدا در حال و هوای شهوت و مسائل جنسی قرار می دهند که این موضوع از یک جنایت نظامی بدتر است.
آیت الله توکل بیان داشت: در جنگ نظامی دشمن و دوست مشخص است و هر کدام تیری می اندازند و بعد از مدتی یک طرف شکست می خورد اما در موضوع سند 2030 کاملا خزنده دارند نفوذ می کنند و دوست و دشمن مشخص نیست.
وی افزود:در غرب این راه را رفته اند و به بن بست رسیدند و اشتباه کردند و خانواده متلاشی غربی حاصل این چنین برنامه هایی است، اما برخی از افراد گندیده داخل کشور ما دارند راه رفته و اشتباه آنها را تکرار می کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: آمریکا و در راس آن صهونیست و اقمارشان یک بنای اصلی دارند و آن نابودی ما و انقلاب می باشد و برنامه های مختلفی دارند و در طول زمان  به طور خزنده این برنامه ها باز می شود.


آیت الله توکل در پاسخ به سوال خبرنگار استنادنیوز پیرامون تصویب سند CTF در مجلس گفت: در سند CTF و FATF  آنها یک کاری کردند که انسان اگر مقدار کمی هم درک داشته باشد خیانت را می فهمد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تروریسم بد است و به آنها پول دادن خوب نیست درست است سخن درست و زیبایی است، باید با تروریست جنگید این هم خیلی زیباست، اما سوالاتی در اینجا مطرح است؛ به چه کسی می گویند تروریسم؟ مفهوم را گرفتن و به سپاه، حزب ا.. و مقاومت گفتن تروریست! عربستان چی؟ اسرائیل چی؟ اینها که هر روز مردم بیچاره یمن را بمباران می کنند تروریست نیستند؟! مثل این می مونه  که دزد، مامور سر چهار راه بشه...
آیت الله توکل بیان داشت: در انتخابات آمریکا 9 لابی صهونیست هستند که تمامی روئسای آمریکا را تعیین می کنند و روئسای جمهور بازیچه ای بیش نیستند و هرکسی هم انتخاب شد می گوید هدف اصلی ما کمک به اسرائیل می باشد و حالا نمایندگان مجلس ما این سند خفت بار را امضاء می کنند، یک جمله آقای ظریف در مجلس گفتند که خیلی متاسف شدم دیدم  نسبت به او کج بود کج تر شد، «اگر ما قبول نکنیم دست آنها بهانه می دهیم که سر ما کاری انجام بدهند»، یعنی اگر انجام بدهیم آنها بهانه دیگری ندارند؟! چرا باید اجیر بشویم تا با ما کاری نداشته باشند چرا آقا نباشیم؟
مقام معظم رهبری فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را به آتش میکشیم، ما به آمریکا سیلی می زنیم، رهبری با آن اقتدار سخن می گویند، حالا ظریف وزیر خارجه ما می گوید باید ذلیل بشویم تا کاری با ما نداشته باشند.

وی افزود:مجلسی ها می خواهند انچه را دولت اقدام کرده را مصوب کنند در این قضیه حضور آقای ظریف بیانگر همین موضوع در مجلس بود وقتی ظریف به صراحت می گوید اگر عمل نکنیم دست آمریکا آتو دادیم یعنی منافع بی منافع، خیر بی خیر،باج می دهیم تا تو سر ما نزنند. این مسئول دولت در مجلس محور کلامش این است باید حقیر بشویم تا یقه ما رو نگیرند، دولت ذلیلانه به قضیه نگاه می کند.

آیت الله توکل با بیان اینکه بی تاثیری fatf و برجام در اقتصاد کشور نتیجه اعتماد و عدم دشمن‌شناسی است، دشمن شناسی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: باید یاران و همراهان، اهداف قصد و نیت دشمن را بشناسیم اگر دشمن را نشناسیم قطعاً ضربه خواهیم خورد.

 

وی اظهار داشت: اگر جنگ دیگری سر بگیرد اسرائیل کاملا نابود می شود رهبری هم فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، یکی از سیاستمداران اسرائیلی خودش گفته ما نهایتا 20 سال دیگه میتوانیم دوام بیاوریم، آنها دارند دست و پا میزنند تا به این مرده متحرک تنفس دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما درصنعت موشکی هم پیشرفت های زیادی کردیم، روسیه 60 موشک خودش را امتحان کرد تعداد محدودی از انها به نزدیکی و هدف خورد اما ایران 6 موشک شلیک کرد و دقیقا نقطه ای به هدف اصابت کرد، دشمن از ما خوف دارد و تمام اسرائیل و عربستان  بجز مکه و مدینه در تیر راس ماست.
وی در ادامه اظهار داشت: بن سلمان به آمریکایی ها گفته ما دوساعته جو ایران را متشنج می کنیم، آمریکا خندید و گفته اگر ایران به شما حمله کنه حتی فرصت تلفن کردن و کمک خواستن از ما را نخواهید داشت.


آیت الله توکل در مورد برگزاری کنسرت و شاد کردن مردم در مازندران گفت:برخی ها می گویند که باید مردم را شاد نگه داریم، دروغ می گویند، هدفشان چیز دیگری است، آنها دارند سر مردم کلا می گذارند.
وی با اشاره به اینکه مشکل مردم و جوانان کف زدن و برگزاری کنسرت نیست، گفت: جوان در صورتی که نه شغل دارد نه مسکن، امکان ازدواج هم ندارد، و از اینکه دارد به گناه آلوده می شود ناراحت است، شما کنسرت برگزار می کنید؟ برگزاری این مراسمات فرار کردن از مسئولیت است، برای جوان شغل ایجاد کنید. این موضوع را نمی فهمید؟ اینقدر فهمیدن ایجاد شغل و معیشت جوانان برای شما سخت است؟ اگر می فهمید چرا سر مردم کلا می گذارید و با این برنامه های به ظاهر شاد کننده صورت مسئله را پاک می کنید.
وی در پایان در مورد عملکرد استاندار مازندران به استناد نیوز گفت: استاندار مازندران آدم سالمی هستند و بنا به خدمت دارد و می خواهد کار کند این 3 امتیاز مهمی می باشد، اسلامی برای مردم هم دلشان می سوزد و طرح هم برای رفع مشکل مردم دارد و حالا چقدر موفق شده است به موانعی که بر سر راه از قبل بوده و حالا هم هست برمی گردد. یک عده هم نمی خواهند استاندار موفق شود، ما به وی احترام می گذاریم و دوستشان داریم.

«گزارش تصویری حضور حضرت آیت الله توکل نماینده مجلس خبرگان رهبری از دفتر گروه رسانه ای استناد»



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار