اضافه شدن یک دستگاه خودرو آتش نشانی به شهرداری قائمشهر /هزینه اجرای طرح آب‌های سطحی ۳۵ میلیارد تومان است\

اضافه شدن یک دستگاه خودرو آتش نشانی به شهرداری قائمشهر /هزینه اجرای طرح آب‌های سطحی ۳۵ میلیارد تومان است

  • کد خبر: 2111102742
  • چاپ
  • انتشار: 21 آبان 1401 - 10:29

شهردار قائمشهر با اعلام اینکه متاسفانه در هر بارندگی سطح شهر به دریاچه ای از آبهای سطحی تبدیل می شد که تردد وسایل نقلیه و شهروندان را با مشکل مواجه می ساخت، گفت: برای حل این معضل عملیات اجرایی طرح آبهای سطحی در 3 فاز با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در حال انجام شدن است که با سرانجام رسیدن این طرح، بسیاری از چالش های هسته مرکزی شهر برطرف می شود.

خبرنگار: سها سوهانیان

به گزارش استناد نیوز، کاظم علیپور در نشست با اهالی منطقه کوچکسرا قائمشهر با بیان اینکه شهرداری قائمشهر نزدیک به 2 هزار نیرو دارد، افزود: شهرداری قائمشهر ماهانه بیش از  22 میلیارد تومان حقوق پرداخت می کند.

وی گفت: در هفت ماه نخست امسال شهرداری این شهر، 95 میلیارد تومان کار عمرانی انجام داده است.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه موضوع ساماندهی زباله الویت شهرداری و شورای شهر دوره ششم است، افزود: روزانه 250 تن زباله در محل دفن زباله جمع آوری می شود.

علیپور با اشاره به اینکه متاسفانه 60 سال زباله در شهر قائمشهر به صورت غیر بهداشتی دفن می شد اما امسال با حمایت دولت و پیگیری های به عمل آمده توسط نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر دکتر مرادیان حدود 30 میلیارد تومان برای این بحث جذب شده است، گفت: اقدامات موثری در خصوص ابنیه خط پردازش، تصفیه خانه شیرابه و غیره در محل دفن زباله قائمشهر در حال انجام شدن است.

شهردار قائمشهر تصریح کرد: همچنین با جذب ۲۰ میلیارد میتوانیم از ۷۰ درصد معضل زباله در این شهر در آینده ای نزدیک جلوگیری کنیم.

هزینه 35 میلیارد تومانی برای اجرای طرح هدایت آبهای سطحی

علیپور با اعلام اینکه متاسفانه در هر بارندگی سطح شهر به دریاچه ای از آبهای سطحی تبدیل می شد که تردد وسایل نقلیه و شهروندان را با مشکل مواجه می ساخت، ادامه داد: برای حل این معضل عملیات اجرایی طرح هدایت آبهای سطحی در 3 فاز با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در حال انجام شدن است که با سرانجام رسیدن این طرح، بسیاری از چالش هسته مرکزی شهر برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث هدایت آبهای سطحی 35 کوچه در سطح شهر قائمشهر شناسایی شد، گفت: از این تعداد 22 کوچه با هدف هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از آب گرفتگی به سرانجام رسید. 

یک هکتار از کارخانه حریر به پارک محله ای تبدیل می شود

شهردار قائمشهر با بیان اینکه سرانه فضای سبز این شهر پایین بوده ، افزود: با حمایت معاون عمرانی استانداری مازندران در کمیسیون ماده پنج بدون آنکه بابت زمین مبلغی را پرداخت کنیم توانسته ایم، تغییر کاربری املاک را بگیریم.

علیپور با اعلام اینکه در هفته دولت امسال عملیات اجرایی پارک محله ای در سطح این شهر آغاز شد، تصریح کرد: همچنین بنا داریم تا یک هکتار از زمین کارخانه حریر را به پارک محله ای اختصاص دهیم.

اضافه شدن یک دستگاه خودرو آتش نشانی به این شهرداری 

وی بیان کرد: با پیگیری های به عمل آمده توسط نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر دکتر مرادیان با سازمان شهرداری های کشور در ماه آینده یک دستگاه خودرو آتش نشانی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان به این شهرداری اضافه می شود. 

شهردار قائمشهر تصریح کرد: همچنین دو دستگاه اتوبوس درون شهری به این شهر اضافه می شود.

اولین درمانگاه تخصصی در منطقه کوچکسرا احداث می شود

علیپور در پایان با اشاره به اینکه اولین درمانگاه تخصصی در منطقه کوچکسرا تا پایان امسال احداث می شود، گفت: این درمانگاه به منظور خدمت رسانی به کارکنان شهرداری قائمشهر و اهالی منطقه کوچکسرا احداث می شود.

در این نشست شهرداری قائمشهر از علیرضا یوسفی وزنه بردار فوق سنگین این شهر تجلیل به عمل آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار