\

تربیت دانش آموزان بدون همگرایی خانواده و مدرسه امکان پذیر نیست

  • کد خبر: 2111104160
  • چاپ
  • انتشار: 10 ارديبهشت 1403 - 09:06

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه تربیت دانش آموزان بدون همگرایی و همسویی خانواده و مدرسه امکان پذیرنیست گفت: با پیوند علم و عدالت در جهت تحقق حکمرانی تعلیم و تربیت گام برمی داریم.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، مقام عالی دولت در مرکز مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک پیشاپیش روز معلم گفت: نظام آموزشی ما باید به سمت تربیت انسان توانمندی برود که مدارا، رواداری، تعامل، توافق و تفاهم را در عین مطالبه گری بیاموزد و خود را مقید به رعایت قوانین و حقوق کند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان عزیز ما با مهرجویی و تکثیر عشق و مهربانی باید تجلی ارزش های ناب شهدا و اکسیرِ پیام انقلاب باشند گفت: این عزیزان باید بعنوان کانونی ترین گرانیگاه عرصه تعلیم و تربیت با بهره گیری از خلاقیت، ایده پردازی و اخلاق گرایی به سمت پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گام برمی دارند.

محمدعلی نوبخت ادامه داد: معلمان بعنوان عناصر حقیقی تربیت نسلی پویا و خلاق، در تغییر و تحول روحی، آموزشی، انتخاب و درست اندیشیدن دانش آموزان اثر مستقیم دارند.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه تربیت دانش آموزان بدون همگرایی و همسویی خانواده و مدرسه امکان پذیرنیست افزود: با پیوند علم و عدالت در جهت تحقق حکمرانی تعلیم و تربیت گام برمی داریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار