مردم نگران تامین اقلام شب عید نباشند\

مردم نگران تامین اقلام شب عید نباشند

  • کد خبر: 2111102930
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1401 - 11:54

استاندار مازندران با اعلام اینکه برای شب عید و ایام ماه مبارک رمضان مواد پروتئینی به میزان کافی ذخیره شده است، گفت: مردم نگران تامین اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان نباشند.

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در بازدید از سردخانه صانع افراز در گفت‌وگو با خبرنگاران یکی از وظایف اصلی دولت را تنظیم بازار به ویژه در ایام خاص اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه امسال در استان مازندران برای ایام شب عید و ایام ماه مبارک رمضان مواد پروتئینی به میزان کافی ذخیره شده است ، گفت: مردم نگران تامین اقلام شب عید و ایام ماه مبارک رمضان نباشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای وضعیت بازار شب عید دستورات لازم صادر و به سمت تنظیم و کنترل هستیم ، افزود:در این راستا اداره کل صمت مامور شد تا نظارت دقیقی بر حوزه بازار داشته باشد.

حسینی پور با اشاره به اینکه با برهم زدگان نظم بازار برخورد قانونی خواهد شد ، گفت: امسال به نسبت سال گذشته نظارت ها بیشتر و با برهم زدگان نظم بازار برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه زیرساخت های لازم برای بازار آماده است، گفت : امسال به نسبت سال گذشته دو برابر ذخیره داریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار