باید فضای خوبی برای جذب دانشجو و اساتید خارجی در دانشگاه ها ایجاد شود\

باید فضای خوبی برای جذب دانشجو و اساتید خارجی در دانشگاه ها ایجاد شود

  • کد خبر: 2111103235
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1402 - 15:25

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه عقد تفاهمنامه مشترک و اشتراک گذاری منابع و نیز بین المللی سازی آموزش بخشی از فعالیت‌های مشترک دانشگاه‌ها در کلان منطقه است، اظهار امیدواری کرد؛ در این حوزه فضای خوبی برای جذب دانشجو و اساتید خارجی ایجاد شود.


به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز، دکتر فرهاد غلامی در مراسم آغازین کارگاه بین‌المللی سازی آموزش پزشکی مختص دانشگاه های کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور ضمن پاسداشت یاد و خاطره ۱۷ شهید مدافع سلامت مازندران و۳۰ شهید کلان منطقه یک کشور، با اشاره به شکل گیری این کلان منطقه در سال ۱۳۹۴ و آغاز وفاق میان ۶ دانشگاه عضو، گفت: حوزه های کاری مشترک در کلان منطقه در بخش های آموزش و درمان و سایر بخش‌ها به خوبی پیش می‌رود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عقد تفاهمنامه مشترک و اشتراک گذاری منابع و نیز بین المللی سازی آموزش بخشی از فعالیت‌های مشترک دانشگاه‌ها در کلان منطقه است، اظهار امیدواری کرد؛ در این حوزه فضای خوبی برای جذب دانشجو و اساتید خارجی ایجاد شود.
دکتر غلامی فرآیندهای مرتبط با دوبخش تبادل اساتید و مسائل فرهنگی و احترام به آداب و سنن ملت‌ها در حوزه بین الملل را دارای اهمیت دانست و تاکید کرد با کیفیت بخشی و مشروعیت سازی در بستر جهانی می‌توانیم بستر خوبی را در این عرصه ایجاد کنیم و به اهداف خود دست یابیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار