جاعل ایجاد اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه بازداشت شد\

جاعل ایجاد اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه بازداشت شد

  • کد خبر: 2111103243
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1402 - 10:41

جاعل اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه به عنوان کارشناس رایانه‌ای در فروشگاه تعمیرات موبایل با دسترسی غیرمجاز به داده‌های تلفن همراه مشتریان، اکانت تلگرامی ایجاد می‌کرد.


به گزارش استنادنیوز از سوادکوه، محمد خانلری دادستان شهرستان سوادکوه در جلسه پیشگیری از جرایم این شهرستان از بازداشت جاعل اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه خبر داد و گفت: این فرد به عنوان کارشناس رایانه‌ای در فروشگاه تعمیرات موبایل از موقعیت خود و دسترسی غیرمجاز به داده‌های تلفن همراه مشتریان سوءاستفاده می‌کرد.
دادستان سوادکوه ، اظهار داشت : مشتریانی که توسط این فرد مورد سوء استفاده قرار گرفته بودند بیشتر اشخاصی کم‌سواد و فاقد اطلاعات در فضای مجازی بودند که توسط متهم برای آنها اکانت تلگرامی ایجاد می‌شد.
خانلری خاطرنشان کرد: اکانت‌های ایجاد شده توسط متهم در ازای دریافت رمز‌ ارز دیجیتالی در اختیار خریداران قرار می‌گرفت.
دادستان سوادکوه، افزود: از طریق بررسی و تحقیقات فنی و تخصصی قضایی، مستندات موجود از جمله تعداد اکانت‌ها‌ی ایجاد‌ شده از سوی متهم و رمز ارزهای دریافتی کشف شد.
خانلری با بیان اینکه متهم پس از تفهیم اتهام بازداشت شد، متذکر شد : از مردم تقاضا داریم به مراکز خدماتی مورد اطمینان مراجعه کنند و گوشی خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار