افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه\

افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه

  • کد خبر: 2111103389
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1402 - 07:37

به مناسبت سومین روز گرامیداشت هفته دولت و با اتصال یک حلقه چاه به خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری،توان تامین و انتقال آب شهر سیمرغ به میزان ۱۵ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

 


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت هدف از این طرح آبرسانی را افزایش توان تامین و انتقال شهر سیمرغ خواند و گفت: با اجرای خط انتقال به طول ۷۰۰ متر و اتصال چاه شماره ۴ به خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری بیش از ۱۵ لیتر در ثانیه به توان تامین و انتقال آب آشامیدنی شهر سیمرغ اضافه شده است.
وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از طرح آبرسانی سیمرغ ۴ هزار نفر از مزایای آن بهره مند شدند.
مهندس برارزاده در ادامه سخنانش با اشاره به طرحهای آبرسانی شرکت آبفا مازندران طی هفته دولت اظهار داشت: ۳۴ طرح آبرسانی و جمع آوری فاضلاب با صرف اعتباری بالغ بر ۸۴۲۰ میلیارد ریال در استان انجام شده که با بهره برداری از این طرحها ۶۶۳ هزار و ۵۷۱ نفر طی این هفته از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و مزایای شبکه های جمع آوری فاضلاب برخوردار می شوند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح آبرسانی و فاضلاب در سطح استان نیز خبر داد و گفت: این طرحها با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۲۷۰۲ میلیارد ریال در استان شروع می شود که پس از اتمام و بهره برداری ۷۷۸ هزار و ۸۲۵ نفر از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.
در ادامه امام جمعه سیمرغ ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از زحمات مدیر عامل و کارکنان شرکت در اجرای طرحهای آبرسانی ، ارائه عملکرد نظام توسط دولتمردان و آگاهی مردم از خدمات مسئولان طی این هفته را ضروری دانست.

آب



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار