میز خدمت مسوولان استانی کشاورزی مازندران این بار در قائمشهر\

میز خدمت مسوولان استانی کشاورزی مازندران این بار در قائمشهر

  • کد خبر: 2111103482
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1402 - 13:06

دیدار و ملاقات عمومی به عنوان برنامه های سه شنبه های رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برای دسترسی راحت و تسهیل امور کشاورزان استان در شهرستان ها برگزار می شود و امروز میز خدمت مسوولان این نهاد در شهرستان قائمشهر برپا شد . 

خبرنگار: مونا معینی

مهندس حسن عنایتی ،‌سکاندار سازمان جهاد کشاورزی مازندران به همراه معاونان زیرمجموعه اش با حضور در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قائمشهر این فرصت و فضا را برای کشاورزان این شهرستان بوجود آوردند تا آنها بتوانند راحت و سریع به مسوولان مربوطه متصل شوند و مسائل کاری خود را بی واسطه بیان کنند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این باره در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز، گفت :‌ براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ملاقات مردمی سه شنبه ها با حضور معاونان ستادی در یکی از شهرستان ها برگزار می شود .

عنایتی افزود :‌امروز این ملاقات مردمی در قائمشهر برگزار شد که چهاردهمین ملاقات مردمی مازندران است تا ملاقات شوندگان از شهرستان و نقاط دیگر برای دریافت خدمات به این محل مراجعه کنند . 

 وی ادامه داد :‌ در حال حاضر 55 ملاقات شونده مسائل خود را به بنده و معاونانم بیان کردند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت که بیشترین مواردی که ملاقات شوندگان مطرح کردند درخواست تسهیلات بانکی برای بخش کشاورزی است. 

جهاد

وی ادامه داد:‌ همچنین تغییر کاربری و اخذ مجوز از دیگر درخواست های مطرح شده توسط ملاقات شوندگان در این دیدار بود . 

وی افزود:‌اشتغال از دیگر موضوعات جدی است که توسط فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی در دیدار امروز مطرح شد>

به گفته عنایتی تامین نهاده های دامی و کشاورزی ،‌ موضوعات عمومی بخش کشاورزی از دیگر مسائل مطرح شده است که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

وی تاکید کرد :‌برگزاری این نشست ها و دیدارهای چهره به چهره خیلی از مسائل در شهرستان رفع می کند و مسیر را کوتاه و امور تسهیل در روند اجرایی می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار