تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات اداری قابل قبول نیست\

تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات اداری قابل قبول نیست

  • کد خبر: 2111103487
  • چاپ
  • انتشار: 29 شهریور 1402 - 12:23

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اعلام اینکه تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات اداری قابل قبول نیست، گفت: بلکه به دنبال احیا واحدهای تولیدی هستیم.

به گزارش استناد نیوز ، حسن خیریانپور روز چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران افزود: پیگیری مصوبات این کارگروه نباید مسیری ایجاد شود که بدنبال علل اجرایی نشدن آنها کشانده شود . 

وی در خصوص اهمیت مصوبات این کارگروه اظهار داشت : هر سه ماه یکبار وزیر کشور گزارش کارگروه استان ها و اجرای آن به رئیس جمهور ارائه می شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران تاکید کرد : این نشود که دستگاهی مصوبه ای اجرا نکند و به سمت مسیر قضایی کشانده شود. 

وی اظهار داشت : تدوین مصوبات دقیق و کامل باشد تا در روند اجرای آن با تعلل و مشکل مواجه نشود . 

وی با اشاره به گسترش دیپلماسی گردشگری مازندران گفت که به همین مناسبت پنجم مهرماه رویداد ملی گردشگری در راستای دیپلماسی گردشگری در روز جهانی گردشگری در بابلسر برگزار می شود.  

خیریانپور افزود : این رویداد بین المللی با حضور مهمانان ملی و آژانس های مسافرتی و گردشگری کشورهای همسایه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه از ۱۹۲ واحدی که در تملک بانک بوده اند تاکنون ۱۴۳ واحد را از تملک بانک خارج کرده ایم، گفت: این واحدها را به سرمایه گذار جدید یا مالک قبلی تحویل داده ایم .

یوسف نژاد معاون صمت مازندران در این جلسه تعداد مصوبات را ۴۷ مورد اعلام کرد و گفت که از این تعداد ۲۸ مصوبه در استان اجرا، ۸ مصوبه در دست اقدام و ۱۱۱ مصوبه هم تاکنون اجرایی نشده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار