اقدامات لازم برای پایداری گاز در مازندران انجام شده است\
  • مدیر عامل شرکت گاز مازندران؛

اقدامات لازم برای پایداری گاز در مازندران انجام شده است

  • کد خبر: 2111103561
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1402 - 13:21

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه ماموریت این شرکت، افزایش رفاه عمومی در جامعه است از اقدامات لازم برای پایداری گاز در این استان خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، دکتر مایلی رستمی گفت: موضوعاتی همچون وصول مطالبات، رفع محدودیت‌ها و معذوریت‌های این بخش، قطع نکردن گاز واحدهای تولیدی و برخورد جدی در وصول مطالبات از آن‌ها، اورهال ایستگاه‌ها و آمادگی حداکثری برای فصل سرما از برنامه‌های است که باید اجرا شود.

وی اظهار داشت: با اتصال خطوط لوله گاز تمامی مناطق استان به یکدیگر، پایداری گاز در استان دائمی می‌شود و در مواقع بحران هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

مایلی رستمی با بیان اینکه شرکت گاز استان در سال‌های گذشته شرایط بحرانی زیادی را تجربه نموده و در همه آنها سربلند بوده است، یادآور شد: لازم است همه واحدها در خصوص آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: امیدواریم با تعامل سازنده بتوانیم پاسخگوی نیاز مشترکان شرکت گاز استان در راستای خدمت به مردم باشیم.

گفتنی است؛ هم‌اکنون ۹۹.۹ درصد جامعه شهری و ۹۶.۵ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. منبع/ روابط عمومی شرکت گاز



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار