نیمه کاره بودن ۵۰ طرح ورزشی در مازندران\

نیمه کاره بودن ۵۰ طرح ورزشی در مازندران

  • کد خبر: 2111103629
  • چاپ
  • انتشار: 01 آبان 1402 - 15:40

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به نیمه کاره بودن ۵۰ طرح ورزشی در مازندران اظهار امیدواری کرد: ۲۵ طرح تا پایان سال تکمیل و بهره برداری و کف‌پوش فرسوده ۱۰ سالن ورزشی استان نیز تعویض خواهد شد.

به گزارش استناد نیوز، رجبی در نشست خبری با خبرنگاران در قائم شهر با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، حضور موفق و درخشش ورزشکاران و مربیان و تلاشگران ورزش استان را از افتخارات ورزش مازندران نام برد و از مدال آوران و قهرمانان نام آور این استان در عرصه‌های مختلف ورزشی تقدیر کرد.

او با اشاره به اجرای ۷۰۰ برنامه متنوع در هفته تربیت بدنی در استان افزود: نمایشگاه عزت و پیشرفت ورزش مازندران شامل توانمندی‌های ورزش استان ۲۳ آبان در محل نمایشگاه نیاوران ساری و آئین یک شب با قهرمانان و نام آوران ورزشی استان در تجلیل ازقهرمانان آسیایی و پارا آسیایی مازندران بزودی در ساری برگزار خواهد شد.

رجبی، تشکیل ستاد خیرین ورزش یار برای نخستین بار در مازندران و متعاقب آن در سایر شهرستان ها و تشکیل ستاد اندیشه ورز برای نظام بخشی مسائل ورزش مازندران و فعال سازی بیشتر بخش ورزش بانوان را از برنامه‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد.

او با اشاره به نیمه کاره بودن ۵۰ طرح ورزشی در مازندران اظهار امیدواری کرد: ۲۵ طرح تا پایان سال تکمیل و بهره برداری و کف‌پوش فرسوده ۱۰ سالن ورزشی استان نیز تعویض خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین از تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و اختصاص اعتبار مناسب برای ورزشگاه هفت تیر بابل خبر داد که با اجرای آن بازی‌های تیم فوتبال دریای بابل، سال آینده در ورزشگاه هفت تیر این شهر برگزار خواهد شد. منبع / صدا و سیما 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار