آبفای جویبار به سامانه حفاظت هوشمند مجهز شد\

آبفای جویبار به سامانه حفاظت هوشمند مجهز شد

  • کد خبر: 2111103642
  • چاپ
  • انتشار: 03 آبان 1402 - 17:08

در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل، آیین افتتاح سامانه حفاظت هوشمند و نظارت تصویری تاسیسات و ساختمان اداری امور آبفا جویبار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوزو به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم دکتر بخشی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج اهمیت این موضوع در سازمانها و نهادهای خصوص و دولتی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اصل پدافندی توجه و تاکیدات ویژه ای دارند، افزود: یقینا هزینه مصون سازی و ایمن سازی پیش از وقوع حادثه، بسیار کمتر از مقابله با تهدیدات احتمالی است.

دکتر بخشی ، امن سازی تاسیسات و مراکز داده ای، تامین مولدهای اضطراری ، حفاظت و مصونیت در حوزه شیمیایی و نیز حفاظت از اسناد و مدارک را از جمله اولویتهای برنامه دفتر پدافند غیرعامل عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب وفاضلاب مازندران جزو شرکتهای حساسی محسوب می شود که تا کنون اولیتهای پدافندی را مراعات نموده است و از این نظر جای قدردانی دارد.

در ادامه قائم مقام آب وفاضلاب مازندران با اشاره به اینکه سوم تا دهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده ، گفت: امسال نیز درحوزه پدافندی برنامه های و طرحهای خوبی در شرکت درحال اجراست.

علی اصغر علیپور به بهره برداری از سامانه حفاظت هوشمند و نظارت تصویری در تاسیسات و ساختمان اداری امور آبفا جویبار اشاره و تصریح کرد: در این طرح ۱۰ دستگاه دوربین، ۸۰۰ متر کابل شبکه و برق و ...، ۱۵۰ متر لوله گالوانیزه، پلی اتیلن و...، ۴ دستگاه تجهیزات اکتیو شبکه خریداری، نصب و راه اندازی شد.

وی، اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۳میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ارتقای سطح حفاظتی اماکن و تاسیسات و نیز افزودن تاسیسات به سامانه جامع حفاظت الکترونیک شرکت از مهمترین اهداف اجرای این پروژه بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار