نقره داغ شدن ۴۰ قاچاقچی در مازندران\

نقره داغ شدن ۴۰ قاچاقچی در مازندران

  • کد خبر: 2111103646
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1402 - 10:14

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از تشکیل 40 پرونده قاچاق در مهر ماه سالجاری در استان مازندران خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی؛ اسماعیل هادی نژاد سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با اعلام این خبر گفت: در مهر ماه سالجاری بازرسان این اداره کل تعداد 214 مورد بازرسی تخصصی در حوزه کشف کالای قاچاق داشته که منجر به شناسایی 40 واحد متخلف عرضه کننده کالای قاچاق شده اند.

او افزود: برای این واحدهای متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی اظهار داشت:ارزش پرونده های مکشوفه بالغ بر 207 میلیارد ریال بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت مازندران در ادامه با اشاره به اینکه اقلام مکشوفه شامل دخانیات، اقلام آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی، پوشاک، سموم، لوازم یدکی و نهاده های دامی بوده است از ارسال پرونده های متشکله به شعب تعزیرات حکومتی جهت صدور رأی خبر داد.

اسماعیل هادی نژاد در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی ، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور ، احتکار، قاچاق کالا مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام نمایند.

 

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار