مشعل گاز ۳۵ روستای مازندران در دهه فجر روشن می شود\

مشعل گاز ۳۵ روستای مازندران در دهه فجر روشن می شود

  • کد خبر: 2111103962
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1402 - 08:57

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، گازرسانی به 35 روستای مناطق محروم در حوزه شرکت گاز استان مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، قاسم مایلی‌رستمی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و اعلام این خبر، اظهار داشت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 35 روستای محروم و صعب‌العبور استان مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

 

وی ادامه داد: گازرسانی به 35 روستای مازندران در قالب 4 پروژه گازرسانی شامل روستاهای شهرستان های گلوگاه، سوادکوه، چالوس و تنکابن است.

 

مایلی رستمی با اشاره به این‌که 96.7 درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در ایام دهه فجر امسال، بیش از 4 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان این‌که تاکنون بیش از 22 هزار و 300 کیلومتر در استان مازندران شبکه گذاری صورت گرفته، گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیش از 220 کیلومتر شبکه در مناطق روستایی مازندران انجام می‌شود.

 

وی درخصوص اعتبار این پروژه‌ها، اظهار کرد: پروژه گازرسانی به 35 روستای مازندران با اعتباری بالغ بر ۳۷۱ میلیارد تومان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود.

 

مایلی‌رستمی ضمن تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های حوزه گازرسانی در استان، از تکمیل و بهره‌برداری از خط تغذیه تقویتی در شهرهای مختلف خبر داد و اظهار داشت: به منظور تأمین گاز پایدار در شهرهای نوشهر، بهشهر و سوادکوه، پروژه خط تغذیه مسیر پول تا ابتدای سه‌راهی گتکش و مسیر روستای کدیر به کجور بطول 26 کیلومتر، پروژه خط تغذیه تقویتی خیابان فرودگاه بهشهر و روستای زاغمرز بهشهر بطول 10 کیلومتر و همچنین خط تغذیه بخش چهاردانگه و دودانگه شهرستان ساری و نصب ایستگاه CGS با ظرفیت 100 هزار مترمکعب اجرا و در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در پایان، دهه فجر را فرصتی برای انعکاس ثمرات انقلاب اسلامی در حوزه‌های عملکردی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، عدالت محوری، شفاف‌سازی و انعکاس عملکرد و خدمات‌رسانی صادقانه به مردم در صدر فعالیت‌های شرکت گاز استان قرار خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار