۲/۵ میلیون مازندرانی واجد رای دادن هستند\

۲/۵ میلیون مازندرانی واجد رای دادن هستند

  • کد خبر: 2111104038
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1402 - 09:14

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران گفت : در استان مازندران، ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهم اسفند هستند، که تعداد رأی‌اولی‌ها، ۱۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر است.

به گزارش استناد نیوز ، قاسم عزیززاده گرجی، افزود: جمعیت رأی اولی‌ها در این استان شامل ۵۷ هزار و ۶۱۴ نفر مرد و ۵۵ هزار و ۳۱۸ نفر زن است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات در استان مهیاست و برنامه ریزی لازم برای اجرای هر چهار راهبرد مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات انجام شده است.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به ثبت‌نام ۷۴۸ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از این تعداد صلاحیت ۴۶۳ نفر تأیید شده بود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۳۵ داوطلب از ادامه رقابت برای انتخابات مجلس انصراف داده‌اند، افزود: این تعداد در ۹ حوزه انتخابیه برای کسب ۱۲ کرسی رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تلاش‌ها و زحمات فراوانی در حوزه امنیت انتخاب صورت گرفته است، ادامه داد: همه تدابیر برای برپایی انتخابات با امنیت کامل در استان فراهم شده است.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه نظارت عمومی انتخابات بخشی توسط مردم صورت می‌گیرد، گفت: بخشی دیگر کار نیز توسط مجریان و عوامل صورت می‌گیرد و باید در حوزه سلامت انتخابات تدابیر لازم را به خرج دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، گفت: در حال حاضر ۳۷۰ نفر در گردونه رقابت باقی ماندند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار