رسم و عمل شهدایی در جامعه جاری باشد\

رسم و عمل شهدایی در جامعه جاری باشد

  • کد خبر: 2111104077
  • چاپ
  • انتشار: 19 اسفند 1402 - 11:21

فرمانده سپاه کربلا مازندران به انتظار جوانان از مسئولین پرداخت و گفت: اگر مسؤولان تقوا و اخلاص داشته باشد و به آنچه که بر زبان می‌آورد، عمل کنند جامعه ما گلستان خواهد بود و انتظار جوانان ما این است که رسم و عمل شهدا امروز در جامعه جاری باشد.

به گزارش استناد نیوز، سردار سیاوش مسلمی روز شنبه در حاشیه بازدید از منطقه اروندکنار در گفت وگو با خبرنگاران افزود: امروز هر چه داریم به عزت و برکت شهدایی است که بی منت و با اخلاص در مجموعه‌ای تحت عنوان غواصان همیشه سربلند ایران عزیز حضور پیدا کرده بودند.

فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: در این میعادگاه شهدا حضور دارند و ناظر بر اعمال ما هستند و معنویت حاکم بر اینجا قطعاً شفاعت کننده خیلی از ما خواهد بود.

وی به عملیات والفجر هشت اشاره و عنوان کرد: منطقه عملیاتی والفجر ۸ یادآور لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا است که باعث آزادسازی فاو شده است و یادآور شهدای عزیزی همچون شهید طوسی است، فرمانده ای که بی نام و نشان در بین بچه‌های اطلاعات عملیات ۱۶۸ بار از اروند عبور کرد تا بتوانند شناسایی را انجام دهند و آن عملیات غرور آفرین انجام شد.

سردار مسلمی گفت: یکی از برجستگی‌های هشت سال دفاع مقدس که بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم، اخلاص و توکل به ائمه معصومین بوده است.

وی به جمعیت جوان حاضر در منطقه عملیاتی والفجر هشت اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد جمعیتی که در این مکان هستند جوان هستند و آنان تشنه این هستند که از شهدا بشنوند زیرا شهیدان جانشان را تقدیم کردند تا یک وجب از این مملکت عزیز به دست نااهلان و دشمنان نیفتد.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز ما مسؤولان باید یاد بگیریم که آنان جان دادند تا ناموس ما در امان باشد و ما در آزادی و استقلال زندگی کنیم و دین در امان باشد اینها پیام‌های شهدا هستند.

وی به انتظار جوانان از مسئولین پرداخت و افزود: اگر مسؤولان تقوا و اخلاص داشته باشد و به آنچه که بر زبان می‌آورد، عمل کنند جامعه ما گلستان خواهد بود و انتظار جوانان ما این است که رسم و عمل شهدا امروز در جامعه جاری باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار