فعالیت هزار و ۱۰۰ خانه بهداشت در مازندران/ بزرگترین شبکه بهداشت و درمان در کشور را داریم\

فعالیت هزار و ۱۰۰ خانه بهداشت در مازندران/ بزرگترین شبکه بهداشت و درمان در کشور را داریم

  • کد خبر: 2111104114
  • چاپ
  • انتشار: 27 فروردين 1403 - 12:26

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه با وجود همه مشکلات، کادر دانشگاه علوم پزشکی مازندران همواره در حال تلاش جهادی هستند گفت که از این دانشگاه به عنوان دارنده بزرگترین شبکه بهداشت و درمان کشور خدمات کم نظیر به مردم ارائه می کند. 

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه معاونین، مدیران و مشاورین این دانشگاه با دکتر علی بابایی کارنامی نماینده و منتخب مردم ساری و میاندورود در دوازدهمين دوره مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر فرهاد غلامی در این دیدار با تاکید بر لزوم تعامل مجموعه دانشگاه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت رفع موانع موجود در ارتقای حوزه سلامت استان، کمبود منابع مالی، میزان پرداختی به پرسنل، تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک، توسعه و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام حوزهسلامت، مشکلات پرستاران، تجهیز، ترمیم و احداث دانشکده ها و مراکز آموزشی دانشگاه را از جمله موضوعات و مشکلات موجود برشمرد. 

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار پرسنل، هشت هزار دانشجو، ۵۸۶ عضو هیأت علمی، هزار و ۱۰۰ خانه بهداشت فعال، ۲۶ بیمارستان و ۲۲ شبکه و مرکز بهداشت در سطح مازندران فعالیت می‌کنند افزود : با وجود همه مشکلات، کادر دانشگاه علوم پزشکی مازندران همواره در حال تلاش جهادی هستند و از این دانشگاه به عنوان دارنده بزرگترین شبکه بهداشت و درمان کشور خدمات کم نظیر به مردم ارائه می کند. 

دکتر غلامی خاطر نشان کرد: از بدو شروع فعالیتمان در دانشگاه، در دوره پیک ششم کروناویروس تمام تلاشمان برای ریشه کن کردن کرونا بود و علاوه بر مسائل مالی، افزایش تعرفه ها و عدم پرداخت بدهی تامین اجتماعی از جمله مشکلاتی بود که همچنان باقی است که امیدواریم با تفاهم و تعامل بیشتر وزارت بهداشت و حمایت نمایندگان محترم مجلس بتوانیم بر مشکلات فائق آئیم.

در ادامه معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بیان اقدامات، توفیقات و برنامه های حوزه های خود پرداختند.

دکتر علی بابایی کارنامی نماینده و منتخب مردم شهرستان های ساری و میاندورود در دوازدهمين دوره مجلس شورای اسلامی در این ديدار، ضمن قدردانی از خدمات و موفقیت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مجموعه این دانشگاه گفت: من از نزدیک شاهد سعی و تلاش شبانه روزی اقای دکتر فرهاد غلامی و مجموعه دانشگاه بودم و هستم. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های ادواری و برگزاری جلسات هماهنگی برای بررسی مشکلات و گلوگاه‌ها و یافتن راه حل‌های آنها را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد: این همدلی و هم افزایی مشترک بین دانشگاه و نمایندگان منتخب استان و تفاهم دوجانبه می‌تواند در تصمیم گیری درست و کلان به ما یاری رساند و در حل مشکلات جامعه مفید واقع شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار