توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندن قائمشهری\
  • رئيس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر خبر داد؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندن قائمشهری

  • کد خبر: 2111104081
  • چاپ
  • انتشار: 12 فروردين 1403 - 13:56

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در سه مرحله از ابتدای ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش هر یک از این بسته ها یک میلیون تومان است.

علی فتحی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز برنامه آرامش بهاری ، ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان در حال برگزاری است ، اظهار داشت: در این اماکن برنامه های از جمله افطاری ساده، نماز جماعت در حال برگزاری است و در ایام شبهای قدر نیز افطاری و سحری نیز به روزه داران ارائه می شود.

وی تصریح کرد: براساس نیات واقفین خیراندیش در برخی از موقوفات برنامه های از جمله ختم قرآن و ارائه افطاری و سحری به نیازمندان نیز در حال انجام است .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر اضافه کرد: همچنین در تعطیلات نوروزی در سه امام زاده و یکی از مساجد خدمات بین راهی از سوی این اداره به مسافران نوروزی ارائه می شود .

فتحی در پایان با اشاره به اینکه در ادامه ماه مبارک رمضان از درآمد موقوفات، اماکن متبرکه و امام زاده ها به افراد نیازمند همجوار این اماکن نیز کمک می شود، گفت: اعزام چهار مبلغ برای پاسخگویی سوالات شرعی و بحث تبلیغ فرهنگ وقف از دیگر برنامه های این اداره بوده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار