\

سبد کالا به ارزش ۷ میلیارد ریال بین نیازمندان قائمشهری توزیع شد

  • کد خبر: 2111104086
  • چاپ
  • انتشار: 14 فروردين 1403 - 21:31

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر گفت: سبد کالا و اهدای غذای گرم به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال به ارزش حدود ۷ میلیارد ریال بود که  توزیع شد.

به گزارش استناد نیوز، جمال یعقوبی شامگاه سه شنبه در مراسم ایتام در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه به همت خیرین و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان؛ غذای گرم ، افطاری ساده و سبد کالا بین نیازمندان توزیع شد، اظهار داشت: سبد کالا و اهدای غذای گرم به نیازمندان در این ماه عزیز به ارزش ۷ میلیارد ریال بوده  که توزیع و در حال توزیع شدن است.

وی ارزش هر سید کالا را بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان اعلام کرد که در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه امشب هم با همت خیرین اطعام دهی ۴۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد انجام شده است، افزود : همزمان با ایام نورانی ماه مبارک رمضان روزانه یکهزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.

 یعقوبی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر یکهزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم ) زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان است گفت که یکهزار و ۷۰۰ حامی در قالب این دو طرح با کمیته امداد همکاری می کنند.

 پنج هزار و ۴۸۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان است ‌.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار