بیش از ۷ هزار نفر شب اقامت در شهرستان جویبار ثبت شد\

بیش از ۷ هزار نفر شب اقامت در شهرستان جویبار ثبت شد

  • کد خبر: 2111104092
  • چاپ
  • انتشار: 16 فروردين 1403 - 11:57

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جویبار از ثبت ۷ هزار و ۴۲۹ نفر شب اقامت دائم از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، محسن نژادابراهیم روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه به مناسبت ایام نوروز؛ نوروزگاه در میدان کشتی، بازارچه صنایع دستی و المان شهری در سه راه کوهیخل برپا شد، افزود: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه ۷ هزار و ۴۲۹ نفر اقامت دائم و ۳ هزار و ۱۵۳ نفر اقامت موقت در سطح این شهرستان به ثبت رسید.

وی با اعلام اینکه سه بازارچه صنایع دستی در شهرستان جویبار برای این ایام دائر شده بود، گفت: تعداد بازدیدکنندگان از این سه نمایشگاه ۲ هزار و ۳۳۵ نفر بوده است .

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان جویبار با بیان اینکه ۱۷۳ مورد بازدید از آثار ثبتی و حفاظتی در ایام نوروز انجام شد، افزود: ۵۴ مورد گشت مشترکی به همراهی ادارات صمت ، بهداشت ، ارشاد ، فرمانداری، دامپزشکی و اوقاف صورت گرفت.

نژاد ابراهیم بیان کرد: گشت مشترک نیروی انتظامی واحد بین راهی هم ۲۷ مورد بود که انجام شد و در این مورد یک تذکر داشته ایم.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان جویبار در پایان گفت: چهار مدرسه اسکان فرهنگیان با ۱۳ کلاس برای اسکان در نظر گرفته شد که حدود ۲۷ نفر شب اقامت به ثبت رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار