\

جمع آوری ۴۹ میلیارد تومان فطریه در سال گذشته

  • کد خبر: 2111104098
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1403 - 11:17

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره ) مازندران با اعلام اینکه ۱۲۳ میلیارد تومان زکات در سال گذشته جمع آوری شد، گفت: سهم فطریه جمع آوری شده سال گذشته ۴۹ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش استناد نیوز . حجت الاسلام عباسعلی فغانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد مردم مازندران همچون سال‌های گذشته در پرداخت زکات و فطریه در کشور جز استان های برتر کشور باشد.

وی به برگزاری جلسات ستاد پرداخت فطریه، شورای زکات، ابلاغ فطریه ، تبلیغات فطریه، توزیع کارتخوان ها از استان به شهرستان ها برای جمع آوری زکات فطریه اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته نشست های تخصصی در زمینه زکات و فطریه برگزار شد و همچنین توزیع تراکت، بنر و بروشور نیز از دیگر اقدامات انجام شده این اداره بوده است.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی مازندران خاطر نشان کرد: توزیع تراکت در مدارس مازندران در این ایام برای جمع آوری فطریه در حال انجام است و همچنین طرح نانینو برای جمع آوری فطریه از طریق دستگاه های کارتخوان در سطح نانوایی ها صورت می گیرد.

حجت الاسلام فغانی با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده فطریه و زکات در زمینه های تهیه جهیزیه، درمان، تحصیلی ، احداث و بازسازی مسکن، معیشت و .. هزینه می شود، گفت: در سال گذشته برای ۱۶۴ نفر تهیه جهیزیه ، درمانی یکهزار و ۷۹۶ نفر ، تحصلی ۵ هزار و ۷۱۷ نفر، احداث مسکن ۲۱ مورد هزینه شده است.

وی ادامه داد: بازسازی مسکن ۱۷۸ مورد، معیشت ۱۳۳ هزار و ۷۸۸ مورد و سایر موارد هم ۱۹ هزار و ۸۳۷ مورد بوده که انجام شد.

رئیس زکات کمیته امداد امام خمینی مازندران تعداد پایگاه های جمع آری فطریه ر سال گذشته را یکهزار و ۶۱۱ مورد اعلام کرد و اضافه کرد: برای امسال هم ۲ هزار پایگاه برای جمع آوری زکات و فطریه در نظر گرفته شده است. 

شماره کارت جمع آوری زکات فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۸۵

زکات فطریه سادات 

۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۵۱

کفاره غیر عمد 

۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۲۶

و کفاره عمد 

۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۳۹۳



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار