در ایام نوروز بیش از ۲ هزار مسافر به بقاع متبرکه جویبار مشرف شدند\

در ایام نوروز بیش از ۲ هزار مسافر به بقاع متبرکه جویبار مشرف شدند

  • کد خبر: 2111104099
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1403 - 12:19

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار به اجرای طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ مسافر از امام زاده ها و بقاع متبرکه این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

عبدالرضا لقمان پور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه حدود یکهزار و ۶۸۰ مسافر در زائرسرای ابوالفضل (ع) انارمرز اسکان یافتند، افزود: این طرح در پنج بقعه شهرستان با هدف میزبانی از مسافران نوروزی و خدمات دهی به زائران در اماکن مذهبی شهرستان اجرا شده است.

وی یکی از مهم ترین برنامه های اوقاف این شهرستان را ترويج گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی بیان کرد و گفت: بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان از زیبایی و طبیعت خاصی برخوردار هستند که مسافران و زائرین می توانند از این ظرفیت در قالب گردشگری زیارتی و تفریحی بهره گیری کنند.

رئیس اوقاف شهرستان جویبار با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۴۰ سوئیت فعال در انارمرز جویبار روزانه به بیش از ۲۰۰ نفر خدمات ارائه می داد گفت : همچنین در ایام خاص هم به صورت رایگان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می شد.

لقمان پور ضمن قدردانی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران و تلاش های خالصانه مسئولین شهرستان، هیات امنا، مبلغین در امام زادگان و اماکن مذهبی بقاع متبرکه برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی گفت : همچنین در ایام ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن، مراسم لیالی قدر و پذیرایی روزه داران در قالب افطاری ساده انجام شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار