شانس بالای قاسم رضایی برای فینالیست شدن در المپیک و شاید تکرار طلای المپیک لندن\
  • وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک

شانس بالای قاسم رضایی برای فینالیست شدن در المپیک و شاید تکرار طلای المپیک لندن

  • کد خبر: 21212
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1395 - 17:03

مراسم وزن کشی 66 کیلوگرم و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی دیشب برگزار شد و حریفان امید نوروزی و قاسم رضایی در المپیک مشخص شدند.

 به گزارش استناد نیوز، درحالی که در 2 روز گذشته مسابقات کشتی فرنگی المپیک تیم ایران با هدایت محمد بنا نتوانست افتخارات گذشته را تکرار نماید و با 1 مدال برنز عبدولی در 4 وزنی که مسابقات آن برگزار شده موفقیت چندانی کسب نکرده است اما امروز و امشب از دقایقی دیگر 2 کشتی گیر قدرتمند ما به روی تشک خواهند رفت تا با پیروزی های خود دل مردم ایران را شاد و ناکامی کشتی فرنگی در 2 روز گذشته را جبران نمایند. در ادامه به بررسی وزن 98 کیلوگرم و رقیبان قاسم رضایی می پردازیم.

 

قرعه خوب برای دلاور مازندرانی کشتی فرنگی:

در وزن 98 كيلوگرم كه 19 كشتي گير حضور دارند، قاسم رضايي بعنوان سرگروه جدول دوم، در دور اول با قرعه استراحت مواجه است وي در دور دوم به مصاف «لوييس پرز مورا» از ونزوئلا مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور سوم با برنده «ژيائو دي» از چين و «دانيل ياسماني» از كوبا مبارزه مي كند. در گروه رضايي، «اليس گوري» دارنده مدال جهاني سال 2011 از بلغارستان، «بالاژ كيس» دارنده مدال طلا و برنز جهان از مجارستان، «ديميتري تيموچنكو» دارنده مدال برنز جهان از اوكراين و «تسيمافي دزيچنكا» از بلاروس حضور دارند.

 

بررسی مدعیان اصلی کسب مدال در 98 کیلوگرم کشتی فرنگی:

روی کاغذ باید مدعیان اصلی عنوان قهرمانی در این وزن را «قاسم رضایی» دارنده طلای المپیک لندن و چند مدال نقره و برنز از مسابقات جهانی به همراه «آرتور الكسانيان» ارمنستانی با عناوینی همچون برنز المپیک لندن قهرمانی سال های 2014 و 2015 و نایب قهرمانی 2013 در چهارسال اخیر دانست که این دو بر اساس قرعه تا فینال با هم سرشاخ نخواهند شد اما قطعا تنها مدعیان این وزن نخواهند بود و رقیبان سرسختی خواهند داشت.

 

در گروه قاسم رضایی مدعیان دیگری به نام های «بالاژ كيس» دارنده مدال برنز 2013 جهان از مجارستان که البته در گذشته سابقه قهرمانی در جهان را هم دارد به همراه «ديميتري تيموچنكو» دارنده مدال برنز جهانی 2015 از اوكراين حضور دارند.
در گروه دیگر هم «اسلام ماگمدوف» دارنده مدال برنز 2013 جهان از روسيه به همراه «جنگ ايلديم» دارنده دو مدال برنز جهان از تركيه از مدعیان هستند.

 

در صورت آمادگی بدنی قاسمی نمی توان رقیبی جز الکسانیان ارمنستانی برای او متصور شد که امیدواریم در صورت رویارویی در فینال او را هم مغلوب و به مدال زرین المپیک دست یابد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار